På druk...igen....igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Nej, overhovedet ikke - han kan slet ik se det.-

Det medd arbejde genrer mig slet ikke, men ville så bare godt ha lidt af hans kostbare tid, når han så har fri..

Ja det kan jeg da godt forstå.. 

Han vil heller ikke lytte hvis du samtidig med viser hvor træt og ked af det du er, over han er afsted hele tiden faktisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Præcis, det er slet ik fordi jeg har ondt i røven over han ska på druk - for det gider jeg bestemt ikke, vil 10 gange hellere være sammen med ungerne, men blir bare så ked, når han aldrig prioterer os/dem frem fra drengerøvstur, manden er altså 31.... og far til 3....

Ja hold da op! Så er han jo ikke i drengerøvs alderen også med 3 børn!
Det jo svært for mig at sige, men jeg ville have vidst ham at jeg var blevet ked af det og fortælle at ønsket om en familie dag var stort især når i jo har tusind aftaler de næste mange weekender!!

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

HeidiW86 skriver:

Ja hold da op! Så er han jo ikke i drengerøvs alderen også med 3 børn!
Det jo svært for mig at sige, men jeg ville have vidst ham at jeg var blevet ked af det og fortælle at ønsket om en familie dag var stort især når i jo har tusind aftaler de næste mange weekender!!

Hvordan ville du vise ham at du var ked af det?

Altså til en mand der tilsyneladende ikke fatter en pind...

Anmeld

26. maj 2012

HeidiW86

Anonym skriver:

Hvordan ville du vise ham at du var ked af det?

Altså til en mand der tilsyneladende ikke fatter en pind...

Tror jeg ville lukke lidt af når han sådan snakkede til mig, svarer meget kortfattet, men dog uden at virke sur for så går de jo nogen gange i forsvarsposition!!

Også ved jeg min kæreste ville sige er der noget i vejen når jeg længe nok havde virket fraværende også ville jeg sige sm det var!

Anmeld

26. maj 2012

Missq4

Anonym skriver:

problemet er ikke at jeg er sur  - jeg prøver stille og forklare ham at jeg blir ked af det, når han er så lidtr hjemme, og aldrig er hjemme i weekenderne og straks hidser han sig op

Hmm ja så er den svær men han er nød til at lytte til dig når du er ked af det der er ikke andet for at prøve at blive ved med at snakke med ham håber du kommer til at kunne trænge ind til ham 

Anmeld

26. maj 2012

pussekat

????? han er 31 år også synde han at druk er sjov end sig børn  jeg vil sige til ham at han her at være lige mere hjem til famile hygge han her da være med til at lave den så må han da også hjælp lige med at pas dem ups jeg sige det han skulle have rød øre over det

Anmeld

1. juni 2012

Twinklee

Hvordan ville han reagere, hvis I ikke var hjemme, når han kom hjem? Det kunne jo være, at du/I var trætte af bare at blive efterladt, så I var taget hjem til noget familie/venner og måske overnattet der uden han vidste det. Du havde måske også brug for noget voksent selskab? Han kan jo ikke regne med, at I bare sidder hjemme og venter på at han indfinder sig, når det passer ham.

Anmeld

1. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvad ville i have sagt?

Min mand tog afsted kl. 07.30 imorges for at tage på druk med drengene - der er speedway og det som fint nok, så ringer han gudhjælpeme og siger at han også ska afsted igen imorgen fra kl 08 - da der også er speedway - han kommer hjem kl. lort (er heller ej kommet hjem endnu), også han væk igen imrogen...

Næste wekkend ska vi til 2x30 års føs'dag, næste weekend igen skal vi til 1x25 års føsdag, så én friweekend også weekenden egfter til 2x40 års føsdage, jeg er SÅ træt af at jeg er alenemor i et forhold, ungerne ser ham aldrig, han arbejder også rigtig meget, men at han så ikke prioreterer os i weekenderne, men jeg er bare ås dprlig til at agumentere for det og han blir så gal.....HJÆLP.....

Er det kun en weekend mens der er det der sppedway, så synes jeg det er okay selvom det er to dage i træk. Min kæreste skal til Copenhell (festival i to dage) og det synes jeg også er okay, sålænge det ikke er hver weekend det sker

Anmeld

1. juni 2012

Anonym

Anonym skriver:

Hvad ville i have sagt?

Min mand tog afsted kl. 07.30 imorges for at tage på druk med drengene - der er speedway og det som fint nok, så ringer han gudhjælpeme og siger at han også ska afsted igen imorgen fra kl 08 - da der også er speedway - han kommer hjem kl. lort (er heller ej kommet hjem endnu), også han væk igen imrogen...

Næste wekkend ska vi til 2x30 års føs'dag, næste weekend igen skal vi til 1x25 års føsdag, så én friweekend også weekenden egfter til 2x40 års føsdage, jeg er SÅ træt af at jeg er alenemor i et forhold, ungerne ser ham aldrig, han arbejder også rigtig meget, men at han så ikke prioreterer os i weekenderne, men jeg er bare ås dprlig til at agumentere for det og han blir så gal.....HJÆLP.....

til dig !

og sige kender det godt - det samme med min mand, der er det også tit ALT andet der bliver proteret (staves) end hans egen lille familie..

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Er det kun en weekend mens der er det der sppedway, så synes jeg det er okay selvom det er to dage i træk. Min kæreste skal til Copenhell (festival i to dage) og det synes jeg også er okay, sålænge det ikke er hver weekend det sker

Nej det er 2-3 weekender (dog ik to dage i træk), men 2-3 weekender om måneden, hvor han drikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.