Melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Zeus

Nu er der godt nok 19 sider jeg ikke lige har fået læst igennem, så tilvgiv mig hvis jeg spørger om noget, der er blevet spurgt om før

Men er der noget galt med mikrofonerne/lyden?? Synes overhovedet ikke jeg kan høre hvad der bliver sunget, mens selve musikken lyder normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Muhmi

Zeus skriver:

Nu er der godt nok 19 sider jeg ikke lige har fået læst igennem, så tilvgiv mig hvis jeg spørger om noget, der er blevet spurgt om før

Men er der noget galt med mikrofonerne/lyden?? Synes overhovedet ikke jeg kan høre hvad der bliver sunget, mens selve musikken lyder normalt

Nej der er bare nogle af deltagerne der ikke kan finde ud af at synge igennem haha

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Nej der er bare nogle af deltagerne der ikke kan finde ud af at synge igennem haha

Anmeld

26. maj 2012

Zeus

Muhmi skriver:

Jeg syntes også nogen var værre end andre med lyden, for Soluna lød da okay.. Der var en anden sang lige inden dk, hvor jeg næsten ikke kunne tyde et ord af hvad der blev sunget, fordi selve musikken overdøvede så meget 

Anmeld

26. maj 2012

Fru.Mäes <3

Er det ikke noget med, at hvis vi ender helt i bunden.. Så kommer vi ikke med næste år?!

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Fru.Mäes <3 skriver:

Er det ikke noget med, at hvis vi ender helt i bunden.. Så kommer vi ikke med næste år?!

Jeps, det mener jeg også at der er 

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Fru.Mäes <3 skriver:

Jo desværre....

Anmeld

26. maj 2012

Fru.Mäes <3

Babymor2010 skriver:

Jeps, det mener jeg også at der er 

Synes satme det er underligt at vi ikke har fået ET ENESTE point endnu!!!

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Fru.Mäes <3 skriver:

Ja! Men jeg tror desværre at landende dernede af holder godt med hinanden.... 

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Fru.Mäes <3 skriver:

Det er MEGA underligt.... SÅ dårlig synes jeg overhovedet ikke den var... Ikke vinder potentiale, men ligefrem at den skal ligge i bunden med NORGE!? ej det forstår jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.