Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Det blev jeg lidt nødt til
Det blev jeg lidt nødt til
Heheheeee
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: Nope.....? Hvad så?
Nope.....? Hvad så?
altså nej det er ikke derfor. har ikke hørt musik det sidste halve år. det er en gammel sang jeg synes den minder mig om.
Muhmi skriver: Nej det er IKKE kun dig... Jeg har også hørt det der "Should have know better" stykke FØR... Og det er IKKE fordi jeg har hørt den i radioen, sagde lige fra første gang jeg havde hørt den at den mindede utroligt meget om en anden sang som jeg har hørt.... Og jeg kunne huske hvilken én det var dengang, men ikke lige nu... iiih heheh
Nej det er IKKE kun dig... Jeg har også hørt det der "Should have know better" stykke FØR... Og det er IKKE fordi jeg har hørt den i radioen, sagde lige fra første gang jeg havde hørt den at den mindede utroligt meget om en anden sang som jeg har hørt.... Og jeg kunne huske hvilken én det var dengang, men ikke lige nu... iiih heheh
det er lige præcis det stykke og også måden det bliver sunget på....ih øv at du ikke kan huske det.
Synes dk's sang melodi lyder nøjagtigt som one repuplic's good life Er der kun mig der synes det ??
Jeg er selvfølgelig også med! Vi har haft mine forældre på besøg til 3-retters middag og hygge, og de er lige kørt tilbage mod Jylland, og nu sidder jeg med en kold cola og ser showet. Og ved Gud hvor jeg bare IKKE håber at Sverige vinder, synes sangen er alt alt for elektronisk!
Danmarks sang er i år rigtig god synes jeg, og burde faktisk vinde!
Hahahaha Tyrkiet er da til at grine af hahaha
Muhmi skriver: Hahahaha Tyrkiet er da til at grine af hahaha
Hørt!! Hahahahahaha
det er IKKE kun dig... Jeg har også hørt det der "Should have know better" stykke FØR... Og det er IKKE fordi jeg har hørt den i radioen, sagde lige fra første gang jeg havde hørt den at den mindede utroligt meget om en anden sang som jeg har hørt.... Og jeg kunne huske hvilken én det var dengang, men ikke lige nu... iiih heheh
Jeg tror hun minder meget om øøøøøhm, hvad fanden er det lige hun hedder....
Hende den danske med guitaren lol.....
Hun synger en sang der hedder copenhagen....
Aaarh henter link
Tina Dickow sgu da
Ikke lige denne sang måske, men jeg tænkte på hende da jeg så Soluna første gang
http://www.youtube.com/watch?v=5CgB6cc6dyQ
Tyrkiet eeej neej neej, det var da en forfærdelig sang!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128