Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Jeg hørte de tre første toner og mistede interessen, så den er ikke god i mine ører
Jeg hørte de tre første toner og mistede interessen, så den er ikke god i mine ører
Han mindede mig om Benjamin fra X-Factor, når han stod og lukkede øjnene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aagaard skriver: Jaaaaaa! kom så DK!og HVAD sker der for et tecno nummer fra norge!
Jaaaaaa! kom så DK!og HVAD sker der for et tecno nummer fra norge!
Nej nej nej, det er jo en god ting - så kommer vi højere oppe på listen
Babymor2010 skriver: Nej nej nej, det er jo en god ting - så kommer vi højere oppe på listen
Men de skulle da skamme sig! De BURDE vide bedre!!
Muhmi skriver: Men de skulle da skamme sig! De BURDE vide bedre!!
Ja!
Aagaard skriver: Vågen datter! Så kort pause herfra :-)
Vågen datter! Så kort pause herfra :-)
Jeg har haft vågen søn lige siden kl. 17.00 og stadig ingen tegn på opgivelse Og dog.... hører stilhed derinde fra nu..... Nope, det var en kort fornøjelse....
OKAY!!? Hvad sker der for at dullerne skal synge SÅ dybt i år!!? Helt ærligt... Hende nu her KAN ikke engang synge dybt....
Mine fugle sidder og kvidrer, så mit musikøre er totalt forstyrret lol.... De har ikke holdt 2 sekunders stilhed siden jeg slog over på MGP lol...
Muhmi skriver: OKAY!!? Hvad sker der for at dullerne skal synge SÅ dybt i år!!? Helt ærligt... Hende nu her KAN ikke engang synge dybt....
Hvis de var de bedste fra deres lande, så har jeg ikke lyst til at høre hvordan de andre sang
mariamiss6 skriver: Mine fugle sidder og kvidrer, så mit musikøre er totalt forstyrret lol.... De har ikke holdt 2 sekunders stilhed siden jeg slog over på MGP lol...
Haha hvor sødt, de vil da bare synge med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128