Hvad pokker gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.363 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg mangler et rigtig GODT råd - pengemæssigt.

Min kæreste har fået 6.000 kr for lidt udbetalt i løn - det små griner hans chef lidt af og siger at han får dem i næste løn..

Jeg står pt uden arbejde.

vi har 3 børn..

Nu har vi så fået 2 "ekstra" regninger - for meget varme fordi de ikke har virket korrekt, og for meget el.. Når vi har betalt vores regninger har vi minus 2.000 kr  

Hvordan pokker skraber vi 2.000 sammen - så vi også har til mad?

er så bekymret.. synes vi i forvejen sidder stramt i det ..

Så kom med jeres gode spareråd - er vi ude i at sælge ting? Bage rugbrød selv?? eller ja?? hjælp

OG HAR I KUN NEGATIVE TING AT SKRIVE - SÅ HOLD DEM FOR JER SELV, FOR DET ER JEG IKKE INTERESSERET I! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

PernilleogLouis

kan han ikke sige til chefen at næste måned ikke er godt nok - altså 6000 er jo en del penge og der er da ikke mange der bare lige kan undvære dem

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

kan han ikke sige til chefen at næste måned ikke er godt nok - altså 6000 er jo en del penge og der er da ikke mange der bare lige kan undvære dem

desværre.. "Det var ikke hans problem" fik han at vide

Anmeld

26. maj 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

så tager han den bare til fagforeningen fordi det er netop en chefs problem!!!

røvh&¤ sorry

hmm godt spare tips bum bum

lave f.eks nogle ekstra dage med pasta salat?

Bag nogle fuldkornshjemmelavet pizza snegle ( de kan mætte ret meget ) også server med fuldkornspasta til ( er ikke det top über sundeste men er da bedre end så meget andet )

Anmeld

26. maj 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Min kæreste har fået 6.000 kr for lidt udbetalt i løn - det små griner hans chef lidt af og siger at han får dem i næste løn..

vi har 3 børn..

Nu har vi så fået 2 "ekstra" regninger - for meget varme fordi de ikke har virket korrekt, og for meget el.. Når vi har betalt vores regninger har vi minus 2.000 kr  

Så kom med jeres gode spareråd - er vi ude i at sælge ting? Bage rugbrød selv?? eller ja?? hjælp

OG HAR I KUN NEGATIVE TING AT SKRIVE - SÅ HOLD DEM FOR JER SELV, FOR DET ER JEG IKKE INTERESSERET I! 

så ringer han ind til lønkontoret og siger jeg skal have mine penge NU!

- nogenlunde det samme skete for mig sidte år, jeg var blevet trukket 60% i skat og sku kun trækkes de der 37% og ringede til lønkontoret hvor hun sagde jeg ville få dem med næste løn, hvor jeg bare sagde NEJ jeg skal have dem NU! og jeg fik dem et par dage efter..

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

Anonym skriver:

DET er der bare ikke noget der hedder 

Så må han udbetale dem a konto! Altså hvor de tager dem fra kassen eller firma kontoen! Og vil han ikke det så er det bare afsted til fagforeningen!

Anmeld

26. maj 2012

TeamRocket

Det må man sku da ikke ? Staar han ikke i fagforening eller et eller andet der kan hjælpe ?! Tvivler på det er lovligt. Hvis vi manglede 6000 lige pludselig ville vi skulle gå fra hus og hjem, ikke alle har en kæmpe buffer bag sig de kan trække på. Føler med dig

Anmeld

26. maj 2012

pemiro

Anonym skriver:

vi har 3 børn..

Jeg har siddet med løn i en virksomhed, og hvis der blev lavet fejl så en ansat fik udbetalt for lidt, så SKULLE vi udbetale det hurtigst muligt, hvilket for det meste blev aconto, altså fra firmaets konto og ikke ind gennem lønsystemet...

Af spareråd kan nævnes: lav aftensmad der kan strækkes til to dage. Køb stort ind af kød hvis i har en go fryser.
Tænk i billigt mad : frikadeller, spaghetti og kødsovs, millionbøf, lasagne ol...

Ring eventuelt også og snak med banken om bevilliget overtræk pga lønfejl..

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

han prøver at tale med chefen i morgen eller tirsdag...

Og mener der er noget med fagforeningen - at de ikke er med i en (arbejdspladsen)

og vi får kød i næste uge tror jeg, kom frisk med opskrifter?

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

vi har 3 børn..

Jeg ville oz rykke for lønnen igen.. En firmafejl er netop chefens problem!

Ellers ville jeg ringe til firmaet for varme og el og få udsat regningerne.. Det er nok det hurtigste og nemmeste

Ellers ja billigmad! Hold øje med gode tilbud på f.eks. hakket kød der normalt er billigere end div. udskæringer. Lav hakkebøfferne mindre så en normal portion kan bruges til 2 dage, og så ekstra med kartofler og grøntsager så alle alligevel bliver mætte.. Boller i karry, lav ekstra sovs så samme antal boller holder til 2 dage.. Spæd lasagne og kødsovs op med revet gulerod og revet squash, så rækker 500 g. kød pludselig langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.