Hjælp! Min søn på 3 snart ustyrlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.202 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej jeg har en dreng som snart er 3 og han høre virkelig med røven!! Han griner bare af mig og gør det modsatte af hva jeg siger det det nomalt i den alder ellers kan jeg sige set til ham 100 og han bliver ved vil virkelig gerne vide om det nomade!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

PernilleogLouis

Trodsalderen Det skal nok gå over så snart han er kommet godt igennem den

Anmeld

26. maj 2012

Solstrålebørn

Hejsa 

Jeg kender det for godt. Mit solstrålebarn 1 har været sådan det sidste 1½ års tid med perioder i mellem. Jeg er ret sikker på at dit barn er i selvstændighedsalderen. Ja det kan virkelig trække tænder ud. 

Marker du evt med det samme overfor dit barn at det ikke er okay det han gør? 

Det er svært i den tid det står på, der er lys forude, det stopper på et tidspunkt. 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Trodsalderen Det skal nok gå over så snart han er kommet godt igennem den

Er den lille der? Ja det mit føste barn men han er godt nok strid gør lige det modsatte af hvad jeg siger og laver faktisk andet ind være efter ham for han laver ballade hele tiden har det bare så dårligt med der

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Hejsa 

Jeg kender det for godt. Mit solstrålebarn 1 har været sådan det sidste 1½ års tid med perioder i mellem. Jeg er ret sikker på at dit barn er i selvstændighedsalderen. Ja det kan virkelig trække tænder ud. 

Marker du evt med det samme overfor dit barn at det ikke er okay det han gør? 

Det er svært i den tid det står på, der er lys forude, det stopper på et tidspunkt. 

Ja gør jeg lavet ikk andet ind være efter ham men han høre med røven. Seriøst og han griner bare eller så gør han det bare mere

Anmeld

26. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Ja gør jeg lavet ikk andet ind være efter ham men han høre med røven. Seriøst og han griner bare eller så gør han det bare mere

Ja det er svært med de kære børn når de er i disse perioder. 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Ja det er svært med de kære børn når de er i disse perioder. 

Man er ihvertfald død når man kommer til aftenen når man er alene med ham og også arb men ja det trækker tænder d for strid er han

Anmeld

26. maj 2012

chael

Ja, velkommen til en verden med en 3 årig.

Det er helt normalt

*C

Anmeld

26. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Man er ihvertfald død når man kommer til aftenen når man er alene med ham og også arb men ja det trækker tænder d for strid er han

Jep, det skal nok blive bedre. 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ja, velkommen til en verden med en 3 årig.

Det er helt normalt

*C

Pænt skrevet ellers!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.