prioteringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Og han siger selv han er vågen? 

- Jeg kan også sagtens virke vågen, men alligevel ikke være ved bevisthed. 

søde dig, du virker som om du bare gerne vil skændes, og jeg gider ikke bevæge mig derned... For syntes det er rigtig umodent.. Du finder nok ud af hvor meget søvn man har brug for, når du engang selv bliver mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

søde dig, du virker som om du bare gerne vil skændes, og jeg gider ikke bevæge mig derned... For syntes det er rigtig umodent.. Du finder nok ud af hvor meget søvn man har brug for, når du engang selv bliver mor..

Hvorfor skændtes? Det er der bestemt ingen der beder om her. 

- Jeg vil bare gerne, at du også ser det fra andre sider end din næsetip. 

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Hvorfor skændtes? Det er der bestemt ingen der beder om her. 

- Jeg vil bare gerne, at du også ser det fra andre sider end din næsetip. 

det gør jeg også. Måske ligger du ikke mærke til det fordi du har travlt med at, skrive at det hele er min fejl.. har ikke brug for din negative steming, så du behøver ikke svare efter den her besked på forhånd tak!

- ha en munter dag!

Anmeld

25. maj 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

det gør jeg også. Måske ligger du ikke mærke til det fordi du har travlt med at, skrive at det hele er min fejl.. har ikke brug for din negative steming, så du behøver ikke svare efter den her besked på forhånd tak!

- ha en munter dag!

Der er bestemt intet negativt i det jeg skriver. 

- Jeg kan bare se det fra din mands side. Vi kvinder har det ofte med kun at se det dårlige i hverdagen, og det der skal laves om ved vores mænd. Uden egentlig at sætte pris på det gode og den han er. 

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Der er bestemt intet negativt i det jeg skriver. 

- Jeg kan bare se det fra din mands side. Vi kvinder har det ofte med kun at se det dårlige i hverdagen, og det der skal laves om ved vores mænd. Uden egentlig at sætte pris på det gode og den han er. 

jeg sætter pris på min mand og vil ikke lave ham om, det da utroligt at du kan blive ved at give beskederne en forkert drejning!

som sagt, syntes jeg bare det er træls at computeren skal stå tændt dagen lang, mens jeg skal vaske tøj, lave  mad OG passe vores pige..... Men nu gider jeg ikke bruge mere tid på at forklare dig det!  

Anmeld

25. maj 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

jeg sætter pris på min mand og vil ikke lave ham om, det da utroligt at du kan blive ved at give beskederne en forkert drejning!

som sagt, syntes jeg bare det er træls at computeren skal stå tændt dagen lang, mens jeg skal vaske tøj, lave  mad OG passe vores pige..... Men nu gider jeg ikke bruge mere tid på at forklare dig det!  

Jeg har faktisk også sagt at hvis det er dig der skal lave alting - og du er træt af du ikke får hjælp - så lad da vær med at lav tingene for ham. 

Sværere kan det da ikke være ?  

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg har faktisk også sagt at hvis det er dig der skal lave alting - og du er træt af du ikke får hjælp - så lad da vær med at lav tingene for ham. 

Sværere kan det da ikke være ?  

det muligt 

Anmeld

25. maj 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

det muligt 

Anmeld

25. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

ja klantre ham heller ikke jeg siger ganske stille at det er træls computeren skal stå tændt 24-7  og at når han så har 3 timers computer 2 gange om ugen hvor han ikke vil forstyrres og jeg skal tage vores datter imens, og at jeg så gerne vil ha min søvn om natten er det eneste jeg ber om! Og han vågner skam! Hun ligger lige ved siden af ham nemlig det handler om dovenskab..! Og han må gerne ha sin afslapning men behøver det at være hele dagen lang??

Jeg holder altså stadig med dig, fair nok at computer kan være afslapning som de andre siger, men der er ting der skal laves, i har ert barn og du vil også gerne i 2 har tid til hinanden.

Fair nok at i skal snakke og lave kompromis, men hvis det ikke virker så må altså tage stærkere midler i brug som jeg nævnte tidligere.

Det er simpelthen noget fis at man skal sidde ved computeren heke dagen lang og ikke prioritere andet end sig selv. Tænk hvis du kun prioritetrede dig selv Tror slet ike han ved hvor godt han har det

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Jeg holder altså stadig med dig, fair nok at computer kan være afslapning som de andre siger, men der er ting der skal laves, i har ert barn og du vil også gerne i 2 har tid til hinanden.

Fair nok at i skal snakke og lave kompromis, men hvis det ikke virker så må altså tage stærkere midler i brug som jeg nævnte tidligere.

Det er simpelthen noget fis at man skal sidde ved computeren heke dagen lang og ikke prioritere andet end sig selv. Tænk hvis du kun prioritetrede dig selv Tror slet ike han ved hvor godt han har det

tak for svar! Og støtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.