prioteringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg føler min kæreste priotere sin computer mere en mig, og når jeg så spørg om vi ikke skal være sammen nu hvor vores lille pige alligevel sover, får jeg altid svaret om lidt.. Og så går der nået tid! Hvad gør jeg har sagt det til ham mange gange men den fiser bare ikke ind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

pussekat

Anonym skriver:

jeg føler min kæreste priotere sin computer mere en mig, og når jeg så spørg om vi ikke skal være sammen nu hvor vores lille pige alligevel sover, får jeg altid svaret om lidt.. Og så går der nået tid! Hvad gør jeg har sagt det til ham mange gange men den fiser bare ikke ind 

hejsa

du skal sige til ham at så kan han få sig pc for sig og du give ikke bor samme men ham vis han ikke give dig her har det også lige køre som hos jer og jeg give min mand 5 min og vis han ikke kom over og hygge kun han se sig pc i en kasse samme med sig ting det hjælp her her også tro med en hammer

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

er der andre der har nogle råd? Har virkelig brug for jeres hjælp

Anmeld

25. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Skriv en pb til mig

Anmeld

25. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

er der andre der har nogle råd? Har virkelig brug for jeres hjælp

Min kæreste var også en gang sådan. Jeg tog snakken med ham og sagde at jeg altså også vil være vigtig engang imellem - det forstod han godt. Og så har jeg også sagt at hvis han altid skal sidde ved computeren og aldrig kan andre, at så gider jeg ham bare ikke, og så kan han passe sig selv. Ergo skal du ikke give ham mad, vaske hans tøj og hvad man ellers ville gøre. Han skal føle sig forladt.

Hvis han kan sidde ved computeren imens du bare laver alt, jamen så får han det hele serveret på et sølvfad og det er jo godt for ham  Du bliver nødt til at finde en måde hvorpå han føler sig ligeså forladt som dig. 

Faktisk har vi lavet en regel herhjemme der hedder computer (altså spil) 2 gange om ugen, 2 aftenener hvor han kan gøre som det passer ham  det virker.

Anmeld

25. maj 2012

JanetBJ

Norman skriver:

Min kæreste var også en gang sådan. Jeg tog snakken med ham og sagde at jeg altså også vil være vigtig engang imellem - det forstod han godt. Og så har jeg også sagt at hvis han altid skal sidde ved computeren og aldrig kan andre, at så gider jeg ham bare ikke, og så kan han passe sig selv. Ergo skal du ikke give ham mad, vaske hans tøj og hvad man ellers ville gøre. Han skal føle sig forladt.

Hvis han kan sidde ved computeren imens du bare laver alt, jamen så får han det hele serveret på et sølvfad og det er jo godt for ham  Du bliver nødt til at finde en måde hvorpå han føler sig ligeså forladt som dig. 

Faktisk har vi lavet en regel herhjemme der hedder computer (altså spil) 2 gange om ugen, 2 aftenener hvor han kan gøre som det passer ham  det virker.

Den vil jeg prøve på min kæreste .. han sidder altid ved MIN computer og spiller alle mulige latterlige spil.. gad vide hvad han siger hvis jeg kun laver mad til mig selv, vasker mit eget tøj osv ? han blir TOSSET!

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Den vil jeg prøve på min kæreste .. han sidder altid ved MIN computer og spiller alle mulige latterlige spil.. gad vide hvad han siger hvis jeg kun laver mad til mig selv, vasker mit eget tøj osv ? han blir TOSSET!

ja jeg vil også lige prøve den har allerede sat en vask over kun med MIT og min datters tøj hihi

Anmeld

25. maj 2012

pussekat

JanetBJ skriver:

hejsa

haha tro mig det hjælp vis de ikke her når tøj eller mad

her give mand ikke lige tøj til vaske haha du skulle se ham i hoved da han ikke have når arbejde tøj at tage på

Anmeld

25. maj 2012

LilleChelle

Nu skal man så også lige tænke på hvordan folk bruger computeren. 

Herhjemme bruges computerne til afslapning og studie. Og jeg ville aldrig accepterer hvis min kæreste kom og sagde at jeg skulle ligge min computer fra mig i løbet af 5 min. hvis jeg var igang med noget. Og på samme måde har han det. 

Jeg ville tage en snak med ham. Om hvad han egentlig bruger computeren til. Og udover det, så hjælpes man selvfølgelig med dagligdagstingene .. Er der en af parterne der ikke hjælper, så bliver hans/hendes ting bare ikke lavet. 

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Nu skal man så også lige tænke på hvordan folk bruger computeren. 

Herhjemme bruges computerne til afslapning og studie. Og jeg ville aldrig accepterer hvis min kæreste kom og sagde at jeg skulle ligge min computer fra mig i løbet af 5 min. hvis jeg var igang med noget. Og på samme måde har han det. 

Jeg ville tage en snak med ham. Om hvad han egentlig bruger computeren til. Og udover det, så hjælpes man selvfølgelig med dagligdagstingene .. Er der en af parterne der ikke hjælper, så bliver hans/hendes ting bare ikke lavet. 

han bruger sin til at spille world of warcraft.. Han har nogle raid dage hvor han sætter sig ind til computeren hvor jeg ikke må forstyrre ham der sidder han fra kl halv otte til kl elleve, altså i tre timer hvor jeg skal  have vores datter, og så er aftalen at han får hende om natten, og jeg ikke skal op osv, men han overholder aldrig sin nattevagt jeg skal altid vække ham og sige vore datter er vågen osv og give hende mad osv.. Udover det sidder han så på computrer til hverdag ligeå snart han kommer hjem tænder han den som det første, idag spurgte jeg om han ikke ville nyde solen med mig og hans datter, det ville han ikke og to sek efter kommer jeg op og han har tændt computeren så vidt jeg ved gavner det ikke hans hovedpine øv øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.