Mor og meget mere skriver:
Jeg er FB-ven med flere af mine ekser, og jeg synes virkelig, det er naturligt at følge med i, hvordan livet former sig for dem, man har en fortid med. Min mand er inderligt ligeglad - det er jo ham og ikke dem, jeg har valgt som livsledsager.
jeg er også venner med mine 4 sidste ekser 2 af dem har jeg så barn med også er jeg også bare nys i deres liv med børn billederne af deres børn osv ikke en dyt andet+ har også 2 eks bollevenner på min fb men jeg har valgt min mand og vi har snart 5 års dag og føler ikke nået for nogle af dem har dog et ok tæt bånd med mine 2 sidste eker men de er ligesom og far til min to stor børn på 11 og 6 år + har kendt min søn på 11 års far isiden 1997 og min datters far siden 1995 var kæreste 1 gang der også igen i 2004.
Min kæreste har også pige venner osv på sin fb sog er en del fra nogle fra arbejde.tidliger arbejder og skolen.Jeg kigger på hans han på min osv vi har ingen hemmeligheder og stoler 99.9 på hinanden.
.Jeg hved så også var han mig utro ville det ikke være pga for lidt sex eller omsår f.eks. for tros vores aldre så er vi tit sexuld sammen osv

.
Stol på din kæreste medmindre han har viste andet.
Mvh Henriette
Anmeld