Facebook - kæresten!! grrrrrr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er FB-ven med flere af mine ekser, og jeg synes virkelig, det er naturligt at følge med i, hvordan livet former sig for dem, man har en fortid med. Min mand er inderligt ligeglad - det er jo ham og ikke dem, jeg har valgt som livsledsager. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Mor og meget mere skriver:

Jeg er FB-ven med flere af mine ekser, og jeg synes virkelig, det er naturligt at følge med i, hvordan livet former sig for dem, man har en fortid med. Min mand er inderligt ligeglad - det er jo ham og ikke dem, jeg har valgt som livsledsager. 

jeg er også venner med mine 4 sidste ekser 2 af dem har jeg så barn med også er jeg også bare nys i deres liv med børn billederne af deres børn osv ikke en dyt andet+ har også 2 eks bollevenner på min fb men jeg har valgt min mand og vi har snart 5 års dag og føler ikke nået for nogle af dem har dog et ok tæt bånd med mine 2 sidste eker men de er ligesom og far til min to stor børn på 11 og 6 år + har kendt min søn på 11 års far isiden 1997 og min datters far siden 1995 var kæreste 1 gang der også igen i 2004.

Min kæreste har også pige venner osv på sin fb sog er en del fra nogle fra arbejde.tidliger arbejder og skolen.Jeg kigger på hans han på min osv vi har ingen hemmeligheder og stoler 99.9 på hinanden.

.Jeg hved så også var han mig utro ville det ikke være pga for lidt sex eller omsår f.eks. for tros vores aldre så er vi tit sexuld sammen osv.

Stol på din kæreste medmindre han har viste andet.

Mvh Henriette

Anmeld

25. maj 2012

H+S Skjolgborg.

+ ville også sige udover dette er jeg også fb-venner med mine to sidste eks.s kærester taler godt med mine børns papmødre og de er super sød og har en god hjerne osv til mine to børn og min ekser kærester.

Mvh Henriette

Anmeld

25. maj 2012

Plysbjørnen

Altså bare fordi man er venner med sine ekser er det jo ikke ensbetydende med at han laver alt muligt mærkeligt... Jeg er da også venner med flere af mine ekser, og jeg ser dem da mere eller mindre som venner, snakker jo også med dem i byen hvis jeg møder dem... Men okay jeg har også ekser jeg ikke er venner med, men det er fordi de ikke giver mig andet end smerte (psykisk) at forholde mig til. 

Anmeld

25. maj 2012

Kløver

Tror det er meget normalt mange kigger hvordan det går gamle bekendte, ekser, familie og venner, ekser uden at ligge noget i det :-) jeg har også ekser på min venneliste på Facebook, det samme har min mand, og er der intet problem i
Hvis det går dig så meget på kan du jo evt snakke med din kæreste om det og hvad hans intentioner er med at finde gamle kærester

Anmeld

25. maj 2012

Zelinasmor

Maise86 skriver:

Men når du skriver i søgefeltet er det dem du har flest venner til fælles med der kommer op...

Når man søger er det dem du har kigget mest på der kommer op.

Har selv en som altid står nummer et.

Jeg føler mig som en stalker

Anmeld

25. maj 2012

Maise86

xoxotasha skriver:

Når man søger er det dem du har kigget mest på der kommer op.

Har selv en som altid står nummer et.

Jeg føler mig som en stalker

Haha

Men tror det er forskelligt hvad der kommer frem

Anmeld

25. maj 2012

MorDk

Jeg har en del exer og gamle flammer på min FB.

Det har min kæreste også.. men det rør mig intet. Jeg stoler på ham! og omvendt! Så dér kan jeg ikke se problemet. 

Jeg ville blive ked/sur hvis de pludslig efter lang tid havde mere kontakt over chat, sms, beskeder osv. Så ville jeg undre mig. Men at tjekke profilen ud i ny og næ... det ser jeg intet galt i... og jeg gør det jo også selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.