Facebook - kæresten!! grrrrrr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.076 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år.. han havde MANGE før mig men nu har vi slået os ned sammen...
I starten og indtil for et års tid siden skrev ekser engang imellem.. men han sagde at han ikke gider det mere og det var dengang osv.. nu har han lige fået facebook forleden og jeg kan bare se han har kigget på smatlige af hans ekser eller tøser han har haft noget med/følelser for osv.. irritere mig helt vildt!!!!
Ved ikke hvad jeg ville bare ud med min frustration!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

henh01

hmm hvorfor har du kigget i hans facebook?

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hmm hvorfor har du kigget i hans facebook?

Det har jeg som sådan heller ikke.. hans er åben og han sagde jeg skulle prøve gå ind på den og søge på en af hans venner fordi jeg skulle se et billed.. så nej jeg har ikke snaget.. men da jeg så begynder skrive vennens navn i søge feltet kommer der nogle eksers navne frem.....

Anmeld

24. maj 2012

Fenja09

Det er da træls at det irritere dig - personligt er jeg ligeglad med om kæresten er venner med sine eks´er og det samme er han. Det er fortid og efterhånden mange år siden der har været noget og der er jo en grund til at det er eks´er

Men har du det skidt med det, synes jeg da bare at du skal nævne det for din kæreste, mon ikke i kan finde på et kompromis der gøre jeg begge tilfredse.

/Fenja

Anmeld

24. maj 2012

Maise86

Men når du skriver i søgefeltet er det dem du har flest venner til fælles med der kommer op...

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Men når du skriver i søgefeltet er det dem du har flest venner til fælles med der kommer op...

Nej for i både min og hans kommer der folk op som ingen af vores venner er venner med og heller ikke en selv.. f.eks. søgte jeg på en gammel lære den anden dag.. han kommer op i min.. men ikke i min kærestes.. jeg er ikke venner med læreren og ej heller mine venner..

Anmeld

24. maj 2012

annec

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år.. han havde MANGE før mig men nu har vi slået os ned sammen...
I starten og indtil for et års tid siden skrev ekser engang imellem.. men han sagde at han ikke gider det mere og det var dengang osv.. nu har han lige fået facebook forleden og jeg kan bare se han har kigget på smatlige af hans ekser eller tøser han har haft noget med/følelser for osv.. irritere mig helt vildt!!!!
Ved ikke hvad jeg ville bare ud med min frustration!

Jeg forstår dig godt!

Anmeld

24. maj 2012

B&J

og....

det er jo fortid i er jo sammen og har slået jer ned sammen om han så kigger på dem måske kunne det være de havde fundet sig en sød fyr og evt børn og han lige ville se om det går dem godt

Anmeld

24. maj 2012

FruK

Der er ting man hellere vil være fri for at se. 

Jeg har også tjekket mine eks'ers profiler ud. Ikke fordi jeg har følelser for dem, men fordi jeg synes det er sjovt at se, hvor de er i deres liv.

Regner med at min mand har gjort det samme, men vil klart hellere være fri for at se det, og ville ikke bryde mig om at gå på hans Facebook, uanset om han bad mig om det. Jeg ved at han ikke laver noget hemmeligt derinde, men ville måske også kunne komme til at forestille mig alt muligt ved at se sådan noget. Mon ikke det er helt uskyldigt...? 

Anmeld

24. maj 2012

Bassemor<3

Jeg har altså også en eks jeg snakker med nogle gange, det ligger der intet i overhovedet fra hverken min eller hans side, kun venskab og snak om "gamle dage" hvorfor snakker du ikke med din kæreste om det, han er jo ikke tankelæser, og ja hvorfor har du kigger i hans facebook ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.