Anonym skriver:
Det har jeg som sådan heller ikke.. hans er åben og han sagde jeg skulle prøve gå ind på den og søge på en af hans venner fordi jeg skulle se et billed.. så nej jeg har ikke snaget.. men da jeg så begynder skrive vennens navn i søge feltet kommer der nogle eksers navne frem.....
Hvis jeg skriver Mads i mit søgefelt, så dukker der jo 7 Mads'er op, hvoraf jeg kun er ven med den ene, de 6 andre er nogen hvor der er en fælles ven et eller andet sted langt ude..
Desuden, hvis du kun skulle tjekke én vens billede ud, hvordan kan du så vide, at han har siddet og kigget på samtlige eks'er og piger han har haft følelser for? Vennen hedder vel ikke det samme, som samtlige piger der har været i din kærestes liv? Og pigernes navne dukker jo op, uanset om han har kigget eller ej, hvis du skriver deres navne.. Skrev jeg en af deres navne, ville de også dukke op i mit søgefelt 
Helt personligt, så ville jeg have det svært med, at have haft en kæreste gennem 4 år, og hun så ikke kunne håndtere, at jeg havde fået facebook.. Men det kan godt være, at det bare er mig..
Anmeld