Facebook - kæresten!! grrrrrr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år.. han havde MANGE før mig men nu har vi slået os ned sammen...
I starten og indtil for et års tid siden skrev ekser engang imellem.. men han sagde at han ikke gider det mere og det var dengang osv.. nu har han lige fået facebook forleden og jeg kan bare se han har kigget på smatlige af hans ekser eller tøser han har haft noget med/følelser for osv.. irritere mig helt vildt!!!!
Ved ikke hvad jeg ville bare ud med min frustration!

altså hvis jeg søger inde i mit søgefelt og skriver f.eks. pedersen så kommer kommer alle dem op der har noget af ordet pedersen i sig..

men om det lige er tilfældet ved jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år.. han havde MANGE før mig men nu har vi slået os ned sammen...
I starten og indtil for et års tid siden skrev ekser engang imellem.. men han sagde at han ikke gider det mere og det var dengang osv.. nu har han lige fået facebook forleden og jeg kan bare se han har kigget på smatlige af hans ekser eller tøser han har haft noget med/følelser for osv.. irritere mig helt vildt!!!!

og?

kan ikke helt se problemet.

altså nu har jeg da også selv haft kontakt med både ekser, og tidligere flirts, det siger min kæreste ingenting til.

ved da også han er venner med sine ekser, dét kunne ikke røre mig mindre.

Anmeld

24. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg forstår dig sgu godt!

Jeg ligger mærke til de små detaljer i det du skriver!

Han har haft mange før dig, og flere af dem har før skrevet til ham efterfølgende!

Jeg ville bestemt heller ikke sætte pris på hvis min mand begyndte at opsøge ekskærester!
Lad dog fortid være fortid!!

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Altså .. Jeg kigger ofte på mine ekser
Er da bare nysgerrig for hvordan de har det ..
Det ville jeg ikke kunne blive sur over .. Han har vel lov til at gå ind på andres profiler ..  

Anmeld

24. maj 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

kan godt forstå dig, det er ikke rart ... 

så du får lige et par 

så vil jeg lige tilføje, selvom mange er uenige, altså, jeg og min kærest har været sammen i nogle år, og jeg er da tiiiit inde på min kærestes facebook, og omvendt.. for det meste nok bare fordi han lige er den der er logget på enten på computeren eller telefonen, og så gider man ikke logge på sin egen profil, men kigger lidt på den fælles væk for at se om nogle skriver noget spændende... som tidsfordriv.. VI HAR PRIVATLIV, men vi er ikke sådan at vi skjuler ting for hinanden eller er totalt "ej det må du ikke se", for hvis man ikke har noget at skjule? ja ved ikke om vi bare er unormale, men vi logger altså ikke altid af, og vi har ikke noget imod at "man går i hinandens" .... det var nok urelevant, men det er bare det der når folk skriver " hvorfor gik du i hans facebook", så skal man nærmest forsvarer sig selv, hvor jeg vender den om og tænker, hvad er der galt i det ??? 

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

isabellasmor skriver:

kan godt forstå dig, det er ikke rart ... 

så du får lige et par 

så vil jeg lige tilføje, selvom mange er uenige, altså, jeg og min kærest har været sammen i nogle år, og jeg er da tiiiit inde på min kærestes facebook, og omvendt.. for det meste nok bare fordi han lige er den der er logget på enten på computeren eller telefonen, og så gider man ikke logge på sin egen profil, men kigger lidt på den fælles væk for at se om nogle skriver noget spændende... som tidsfordriv.. VI HAR PRIVATLIV, men vi er ikke sådan at vi skjuler ting for hinanden eller er totalt "ej det må du ikke se", for hvis man ikke har noget at skjule? ja ved ikke om vi bare er unormale, men vi logger altså ikke altid af, og vi har ikke noget imod at "man går i hinandens" .... det var nok urelevant, men det er bare det der når folk skriver " hvorfor gik du i hans facebook", så skal man nærmest forsvarer sig selv, hvor jeg vender den om og tænker, hvad er der galt i det ??? 

Det vil jeg gerne lige gi dig ret .. Tænkte det samme , gad bare ikke til at skrive alt det
Hvis man ik har noget at skjule , så kan det vel være lige meget ...  

Anmeld

24. maj 2012

Zeus

Anonym skriver:

Det har jeg som sådan heller ikke.. hans er åben og han sagde jeg skulle prøve gå ind på den og søge på en af hans venner fordi jeg skulle se et billed.. så nej jeg har ikke snaget.. men da jeg så begynder skrive vennens navn i søge feltet kommer der nogle eksers navne frem.....

Hvis jeg skriver Mads i mit søgefelt, så dukker der jo 7 Mads'er op, hvoraf jeg kun er ven med den ene, de 6 andre er nogen hvor der er en fælles ven et eller andet sted langt ude..

Desuden, hvis du kun skulle tjekke én vens billede ud, hvordan kan du så vide, at han har siddet og kigget på samtlige eks'er og piger han har haft følelser for? Vennen hedder vel ikke det samme, som samtlige piger der har været i din kærestes liv? Og pigernes navne dukker jo op, uanset om han har kigget eller ej, hvis du skriver deres navne.. Skrev jeg en af deres navne, ville de også dukke op i mit søgefelt

Helt personligt, så ville jeg have det svært med, at have haft en kæreste gennem 4 år, og hun så ikke kunne håndtere, at jeg havde fået facebook.. Men det kan godt være, at det bare er mig..

Anmeld

24. maj 2012

aarhusmor

Jeg har også et par ekser på min og jeg synes det er lidt sjovt at se at de får børn og partner. Jeg glæder mig over at det går dem godt også selvom jeg ikke har følelser for dem. Jeg er bare nysgerrig.

Anmeld

24. maj 2012

isabellasmor

morethanperfect skriver:

Det vil jeg gerne lige gi dig ret .. Tænkte det samme , gad bare ikke til at skrive alt det
Hvis man ik har noget at skjule , så kan det vel være lige meget ...  

Præcis  hehe. 

Anmeld

24. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

mon ikke det bare har været nysgerrighed og ikke andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.