Føler mig dårlig behandlet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Zelinasmor

Så har jeg været ved lægen. Tallet var steget til 127. De kan ikke give stærkere antibiotika via lægen, så jeg bliver indlagt nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Mathilde

xoxotasha skriver:

Så har jeg været ved lægen. Tallet var steget til 127. De kan ikke give stærkere antibiotika via lægen, så jeg bliver indlagt nu.

Øv det er træls for dig  Håber de snart finder ud af hvad det er!

Sidste år var jeg også ved vagtlæge 2 gange med 40,5 i feber og blev sendt hjem først med mistanke om kyssesyge, derefter halsbetændelse, men efter besøg hos egen læge og tjek af infektionstal ( som var voldsomt højt...de sagde det var højere end maskinen kunne måle..) blev jeg indlagt med det samme og blev opereret for en byld i halsen med det samme...

Hmm det er bare ikke sjovt, når lægerne ikke lige kan finde ud af, hvad man fejler. Jeg var i hvert fald bange

God bedring!

Anmeld

25. maj 2012

Zelinasmor

Mathilde skriver:

Øv det er træls for dig  Håber de snart finder ud af hvad det er!

Sidste år var jeg også ved vagtlæge 2 gange med 40,5 i feber og blev sendt hjem først med mistanke om kyssesyge, derefter halsbetændelse, men efter besøg hos egen læge og tjek af infektionstal ( som var voldsomt højt...de sagde det var højere end maskinen kunne måle..) blev jeg indlagt med det samme og blev opereret for en byld i halsen med det samme...

Hmm det er bare ikke sjovt, når lægerne ikke lige kan finde ud af, hvad man fejler. Jeg var i hvert fald bange

God bedring!

Det er jeg også. Er virkelig utryg.  Hold da op... Tænk at de kan tage så meget fejl! Håber virkelig at det ikke er noget alvorligt med mig.

Anmeld

25. maj 2012

Mathilde

xoxotasha skriver:

Det er jeg også. Er virkelig utryg.  Hold da op... Tænk at de kan tage så meget fejl! Håber virkelig at det ikke er noget alvorligt med mig.

Jeg kan bestemt godt forstå at du er utryg! Det uvisse er skræmmende og man kan nemt komme til at forestille sig alt mulig forfærdeligt

Jeg  for du snart får svar og at det ikke er alvorligt.

Knus

Anmeld

25. maj 2012

Zelinasmor

Mathilde skriver:

Jeg kan bestemt godt forstå at du er utryg! Det uvisse er skræmmende og man kan nemt komme til at forestille sig alt mulig forfærdeligt

Jeg  for du snart får svar og at det ikke er alvorligt.

Knus

Mange tak

Anmeld

25. maj 2012

Pikku Myy

De bad mig komme ind da jeg ringede derud

Det var da helt skørt... Måske lægen har været nervøs for et eller andet, men da han/hun så dig, kunne de udelukke det...

Jeg har også stået ved vagtlægen midt om natten med et barn med høj feber, bare for at få at vide at jeg var for pyldret. Det vel og mærke efter at jeg havde spurgt lægen i telefonen gentagende gange om det nu også var nødvendigt at vi skulle komme... Der var jeg godt nok lige ved at springe i luften...

Jeg har lidt en fornemmelse af at lægerne hos vagtlægen ikke altid er helt enige om hvad de laver

Og god bedring!!

Anmeld

25. maj 2012

Barbamama

xoxotasha skriver:

Hold da op. Det var et voldsomt tal! Ja, han sagde NORMALT raske mennesker har et tal under 8. Jeg skal vidst ikke pive

Ha ha.. Ej jeg kan heller ikke lige huske hvornår jeg sidst har været SÅ syg!

Anmeld

25. maj 2012

Barbamama

Pikku Myy skriver:

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad I mener når I siger I tager derud... I vores region ( ? ) ringer man ind og har en konsultation i telefonen, og hvis de føler de har brug for at se een, kommer man ind. Er det anderledes hos jer?

Ja man ringer først og så hvis de vil se en kommer man derud. Men jeg gider ikke ringe derud hvis jeg tror jeg har lungebetændelse for når de ikke kan høre min lungebetændelse er det spild af min tid. Jeg SKAL have det prik i fingeren der kan vise mit infektionstal

Anmeld

26. maj 2012

Zelinasmor

Pikku Myy skriver:

Det var da helt skørt... Måske lægen har været nervøs for et eller andet, men da han/hun så dig, kunne de udelukke det...

Jeg har også stået ved vagtlægen midt om natten med et barn med høj feber, bare for at få at vide at jeg var for pyldret. Det vel og mærke efter at jeg havde spurgt lægen i telefonen gentagende gange om det nu også var nødvendigt at vi skulle komme... Der var jeg godt nok lige ved at springe i luften...

Jeg har lidt en fornemmelse af at lægerne hos vagtlægen ikke altid er helt enige om hvad de laver

Og god bedring!!

Det er bare sjovt at det hun udelukkede, er det jeg nu er blevet indlagt for.  Synes bare også tit at vagtlæger sløser. Og det har de jo så bevist igen nu her i Esbjerg.

Anmeld

26. maj 2012

Zelinasmor

Barbamama skriver:

Ha ha.. Ej jeg kan heller ikke lige huske hvornår jeg sidst har været SÅ syg!

Det er da også ovre i det ekstreme  Men nu blev jeg alligevel indlagt i går. Med et tal på 127. Føler mig dog lidt bedre tilpas i dag efter jeg har fået penicillin i drop. Så måske jeg er så heldig at komme hjem i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.