Føler mig dårlig behandlet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh, hvor kan jeg nikke genkendende til det der...  (Undtagen at mit ikke skyldtes noget med lungerne og kunne fint trække vejret)

Kæmpe  

Og god bedring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Zelinasmor

rikkeregnbue skriver:

Åh, hvor kan jeg nikke genkendende til det der...  (Undtagen at mit ikke skyldtes noget med lungerne og kunne fint trække vejret)

Kæmpe  

Og god bedring!

Man er bar ved at gå ud af sit gode skind! Tusind tak

Anmeld

24. maj 2012

LouiseRH

Forstår ikke den klaphat af en vagtlæge ikke engang ville tilse dig

Anyways god bedring her fra og at du slipper for indlæggelse.
Knus

Anmeld

24. maj 2012

Ciss

Pyh, den udmattelse når man bare hoster og hoster og hoster den dybe hoste over længere tid er helt forfærdelig.

Sender en og håber, du snart er over det værste!

Anmeld

24. maj 2012

Zelinasmor

LouiseRH skriver:

Forstår ikke den klaphat af en vagtlæge ikke engang ville tilse dig

Anyways god bedring her fra og at du slipper for indlæggelse.
Knus

Det forstår jeg virkelig heller ikke. Og tusind tak, det håber jeg også..

Anmeld

24. maj 2012

Zelinasmor

Ciss skriver:

Pyh, den udmattelse når man bare hoster og hoster og hoster den dybe hoste over længere tid er helt forfærdelig.

Sender en og håber, du snart er over det værste!

Tusind tak  Ja det er bare ikke sjovt 

Anmeld

24. maj 2012

Missq4

hvor er det synd for dig håber virkelig de hjælper de piller så du kan få det beder 

Anmeld

24. maj 2012

Nessie

Lægen kunne i det mindste have lyttet på dig, nu du var blevet jaget afsted alligevel. En meget underlig opførsel

Håber du er i bedring, så du slipper for en indlæggelse.

God bedring til dig

Anmeld

25. maj 2012

Pikku Myy

Ja det er mega træls men de tjekker ikke infektionstal på lægevagten, så jeg er simpelthen holdt op med at tage derud når jeg mistænker lungebetændelse. Jeg har også astma og de kan af en eller anden grund aldrig høre når jeg har lungebetændelse.

Men jeg er da lidt chokket over at tallet skal være under 8. Så kan jeg godt forstå min læge fik store øjne sidst jeg var der. Jeg var SÅ træt jeg slet ikke kunne hænge sammen og var virkelig syg. Så tog de mit infektionstal og det lå på 160!!! WOW! Og det var også lungebetændelse!

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad I mener når I siger I tager derud... I vores region ( ? ) ringer man ind og har en konsultation i telefonen, og hvis de føler de har brug for at se een, kommer man ind. Er det anderledes hos jer?

Anmeld

25. maj 2012

Zelinasmor

Pikku Myy skriver:

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad I mener når I siger I tager derud... I vores region ( ? ) ringer man ind og har en konsultation i telefonen, og hvis de føler de har brug for at se een, kommer man ind. Er det anderledes hos jer?

De bad mig komme ind da jeg ringede derud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.