Føler mig dårlig behandlet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Zelinasmor

Sukkermåsen skriver:

Hold da op! 

Ved slet ikke hva jeg skal sige, håber virkelig at det når at virke til i morgen, eller at de snarest muligt finder ud af hvad der er galt.

håber alt det bedste, her er lige en 

Tusind tak. Håber jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Zelinasmor

Laijona Äiti skriver:

Læger er ikke altid lige gode alle sammen...

stor krammer herfra og god bedring

Mange tak

Anmeld

24. maj 2012

Zelinasmor

aarhusmor skriver:

7 gange er meget. Måske skulle du få tjekket om du har antistoffer i mod pnenomokokker

Hvad er det?  Det kan jeg vel bede dem om i morgen ved lægen?

Anmeld

24. maj 2012

aarhusmor

xoxotasha skriver:

Hvad er det?  Det kan jeg vel bede dem om i morgen ved lægen?

Du kan læse lidt om det her;

http://www.pneumokok.dk/%28S%28e13n2j55jxyo0wm0rexmej55%29%29/Default.aspx

Men i store træk skyldes lungeinfektioner tit pneumokok virus og hvis du ikke har antistoffer, får du den slags infektion tit. Det gør jeg også. Jeg mangler også mannanbindende lektin, hvilket forværrer situationen. Men jeg har fået en vaccine for 1,5 år siden og jeg har ikke haft lungebetændelse og bronkitis siden og før havde jeg det 4 gange om året

Anmeld

24. maj 2012

Ina33

Øv...

Rigtig god bedring, jeg håber du slipper for indlæggelse og snart er frisk igen...

Anmeld

24. maj 2012

Barbamama

Ja det er mega træls men de tjekker ikke infektionstal på lægevagten, så jeg er simpelthen holdt op med at tage derud når jeg mistænker lungebetændelse. Jeg har også astma og de kan af en eller anden grund aldrig høre når jeg har lungebetændelse.

Men jeg er da lidt chokket over at tallet skal være under 8. Så kan jeg godt forstå min læge fik store øjne sidst jeg var der. Jeg var SÅ træt jeg slet ikke kunne hænge sammen og var virkelig syg. Så tog de mit infektionstal og det lå på 160!!! WOW! Og det var også lungebetændelse!

Anmeld

24. maj 2012

Zelinasmor

aarhusmor skriver:

Du kan læse lidt om det her;

http://www.pneumokok.dk/%28S%28e13n2j55jxyo0wm0rexmej55%29%29/Default.aspx

Men i store træk skyldes lungeinfektioner tit pneumokok virus og hvis du ikke har antistoffer, får du den slags infektion tit. Det gør jeg også. Jeg mangler også mannanbindende lektin, hvilket forværrer situationen. Men jeg har fået en vaccine for 1,5 år siden og jeg har ikke haft lungebetændelse og bronkitis siden og før havde jeg det 4 gange om året

Det er skræmmende. Jeg føler jeg læser om mig selv. Jeg nævner det bestemt for min læge i morgen! Tak

Anmeld

24. maj 2012

Zelinasmor

Barbamama skriver:

Ja det er mega træls men de tjekker ikke infektionstal på lægevagten, så jeg er simpelthen holdt op med at tage derud når jeg mistænker lungebetændelse. Jeg har også astma og de kan af en eller anden grund aldrig høre når jeg har lungebetændelse.

Men jeg er da lidt chokket over at tallet skal være under 8. Så kan jeg godt forstå min læge fik store øjne sidst jeg var der. Jeg var SÅ træt jeg slet ikke kunne hænge sammen og var virkelig syg. Så tog de mit infektionstal og det lå på 160!!! WOW! Og det var også lungebetændelse!

Hold da op. Det var et voldsomt tal! Ja, han sagde NORMALT raske mennesker har et tal under 8. Jeg skal vidst ikke pive

Anmeld

24. maj 2012

Zelinasmor

Loppe skriver:

Øv...

Rigtig god bedring, jeg håber du slipper for indlæggelse og snart er frisk igen...

Tusind tak

Anmeld

24. maj 2012

aarhusmor

xoxotasha skriver:

Det er skræmmende. Jeg føler jeg læser om mig selv. Jeg nævner det bestemt for min læge i morgen! Tak

Ja det lyder sådan. Held og lykke med at få lidt hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.