Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chel1992 skriver: Puha xD Hvad filen gør man når man ikke kan tåle bind? oO man skal vel næsten have en ble på de 6 uger så?
Puha xD
Hvad filen gør man når man ikke kan tåle bind? oO man skal vel næsten have en ble på de 6 uger så?
Altså nu bruger jeg heller ikke normalt bind så ved ikke om hvad der er man kan købe. Men tænker at Kvickly jo har det der økologiske mærke. Og mener at have set dem i bind også. Mon ikke du måske kan tåle dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fødte søndag og blev først udskrevet om tirsdagen. Var i bad få timer efter jeg havde født - heldigvis, følte mig ret klam
samantha1986 skriver: Altså nu bruger jeg heller ikke normalt bind så ved ikke om hvad der er man kan købe. Men tænker at Kvickly jo har det der økologiske mærke. Og mener at have set dem i bind også. Mon ikke du måske kan tåle dem?
Det ved jeg ikke Ved bare jeg har købt så mange forskellige mærker dyre og billige, men bliver helt rug som var jeg ved at få et sår når jeg har min mens hvis jeg bruger bind
Man kan vel håbe man kan købe et eller andet til den tid
Chel1992 skriver: Selvfølgelig vil det altid gøre mere ondt hvis man er blevet syet Men puha det må da have været belastende at have ondt i 3 uger når man skulle op og ned hele tiden når man skulle give baby mad og pusle osv.
Selvfølgelig vil det altid gøre mere ondt hvis man er blevet syet Men puha det må da have været belastende at have ondt i 3 uger når man skulle op og ned hele tiden når man skulle give baby mad og pusle osv.
Ja - lad mig bare sige det sådan; jeg vil hellere føde 3 gange i streg hvis jeg dermed kunne undgå de første 3 uger efter fødslen
Wimmie skriver: Ja - lad mig bare sige det sådan; jeg vil hellere føde 3 gange i streg hvis jeg dermed kunne undgå de første 3 uger efter fødslen
Haha så må de 3 uger der være hårde I hvert fald af hvad jeg har hørt om fødsler ^^
Chel1992 skriver: Hehe er ikke gravid på nuværende tidspunkt Spørger bare af ren nysgerrighed
Hehe er ikke gravid på nuværende tidspunkt Spørger bare af ren nysgerrighed
Nå hehe okay! men det er da i hvert fald super relevant for dig at finde ud af for ja man kommer vidst til at gå med bind en del de første uger!
Tænker også lidt at det ikek kan være super fedt med bind konstant hvis man er blevet syet! det må da hæmme healingen med et bind der "skraber" på og og holder fugtigheden så høj
samantha1986 skriver: Det er da en god ting at de går ind for at det skal være sådan
Det er da en god ting at de går ind for at det skal være sådan
Ja helt sikkert! det skulle være super for amningens start osv. Så at man får dem fred og ro til at koneckte med sin baby lige efter fødslen er jo super!
Annana89 skriver: Nå hehe okay! men det er da i hvert fald super relevant for dig at finde ud af for ja man kommer vidst til at gå med bind en del de første uger! Tænker også lidt at det ikek kan være super fedt med bind konstant hvis man er blevet syet! det må da hæmme healingen med et bind der "skraber" på og og holder fugtigheden så høj
Ja det er også det jeg tænker, for jeg får sår skorper bare hvis jeg går med bind 2 dage i min mens... :s hvilket jeg er nød til at gøre om natten
Så 6 uger med bind konstant og hvis det skulle syes så ville det da bare blive et h*lvede hvis jeg skulle gå med det
Chel1992 skriver: Ja det er også det jeg tænker, for jeg får sår skorper bare hvis jeg går med bind 2 dage i min mens... :s hvilket jeg er nød til at gøre om natten Så 6 uger med bind konstant og hvis det skulle syes så ville det da bare blive et h*lvede hvis jeg skulle gå med det
Jeg frygter det også en smule for jeg skal helelr ikek gå ret meget med bind før de genere mig og jeg får rød og sviende hud af det Så flere uger med bind konstant virker ikke ret lovende! Men må bare se hvordan det går og så skifte virkelig tit så de ikek når og bliver for våde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128