I bad efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Dorthe1986

Chel1992 skriver:

hvad er barselsflåd?

Se mit svar til TS lige ovenover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Annana89

På mit fødested SKAL man også ligge med baby hud mod hud mindst de første 1 1/2 time og vidst gerne mere så efter 2-3 timer efter fødslen bliver man overført til barselsgangen og så regner jeg stærkt med at jeg får lov at hoppe i bad der!

Anmeld

23. maj 2012

mpr

Wimmie skriver:

Altså det er ikke for at skræmme dig, men jeg tror det er meget forskelligt - jeg fik en del sting dernede efter en bristning, så jeg havde meget ondt bagefter - ca. 3 uger gik der før jeg ikke længere havde ondt når jeg skulle sætte mig og rejse mig.

De første 7-8 dage kunne jeg ikke gå på toilet uden at skylle mine nedre regioner med varmt vand samtidig, men det var jo pga. stingene.

Så jeg tror bare du skal forberede dig på det værste, så kan det være du kun bliver overrasket på den gode måde - det er jo heldigvis ikke alle der bliver syet 

Selvfølgelig vil det altid gøre mere ondt hvis man er blevet syet Men puha det må da have været belastende at have ondt i 3 uger når man skulle op og ned hele tiden når man skulle give baby mad og pusle osv.

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Dorthe1986 skriver:

Jamen barselsflåd er den blødning man har efter fødslen. Der hvor moderkagen har sat fast i livmoderen efterlader den et... sår og indtil det heler, vil man bløde.. eller det bliver ikke ved med at være blod, men går efterhånden over og består så af slim og alm. udflåd... Men man siger det kan vare op til 6 uger...

Håber det var forklaring nok

Okay så er jeg med

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Annana89 skriver:

På mit fødested SKAL man også ligge med baby hud mod hud mindst de første 1 1/2 time og vidst gerne mere så efter 2-3 timer efter fødslen bliver man overført til barselsgangen og så regner jeg stærkt med at jeg får lov at hoppe i bad der!

Hvor henne skal du føde?

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

samantha1986 skriver:

Hvor henne skal du føde?

Svendborg sygehus

Anmeld

23. maj 2012

mpr

Dorthe1986 skriver:

Se mit svar til TS lige ovenover

Puha xD

Hvad filen gør man når man ikke kan tåle bind? oO man skal vel næsten have en ble på de 6 uger så?

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

Chel1992 skriver:

Puha xD

Hvad filen gør man når man ikke kan tåle bind? oO man skal vel næsten have en ble på de 6 uger så?

Måske noget du skulle snakke med din JDM om næste gang? Det har de sikekrt prøvet før og så kan du forberede dig!

Anmeld

23. maj 2012

mpr

Annana89 skriver:

Måske noget du skulle snakke med din JDM om næste gang? Det har de sikekrt prøvet før og så kan du forberede dig!

Hehe er ikke gravid på nuværende tidspunkt Spørger bare af ren nysgerrighed

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Annana89 skriver:

Svendborg sygehus

Det er da en god ting at de går ind for at det skal være sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.