Fååårk hvor er det hårdt ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.177 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Lusi

Min datter bliver 4 år i næste måned og er VIRKELIG ik til at være i nærheden af.. Er virkelig ik fedt at sige, som mor til hende, men det er sindsygt hårdt for tiden.
Det første hun sagde idag da min mand (hendes far) kom hjem var: mor har slået og sparket mig har altså aldrig lagt hånd på hende eller noget som helst..
Men lige inden han kom hjem, havde hun brugt et kvarter på at slå mig og ligge i sofaen og sparke mig
Hun har kørt mig så langt ned, at jeg ik engang magter at sige noget til hende, når hun gør det.
Og NÅR man så siger noget eller nej til hende, står hun bare og råber: du bestemmer ik over mig eller dumme dumme lorte mor hun sagde sågar idag at jeg bare skulle flytte med Sirius (lillebror)
Hvor fanden får hun de ting fra??
Hvis ik hun får sin vilje, flipper hun helt skråt!! Jeg ringede efter sp på et tidspunkt, så hun kunne se hvordan hun var og selv hun, blev helt mundlam
Jeg er begyndt at tænke om hun kan have ADHD eller noget, for det der er sgu ik normalt

Ville egentlig ik så meget, skulle vare UD med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Bonde-liv

Lykke86 skriver:

Min datter bliver 4 år i næste måned og er VIRKELIG ik til at være i nærheden af.. Er virkelig ik fedt at sige, som mor til hende, men det er sindsygt hårdt for tiden.
Det første hun sagde idag da min mand (hendes far) kom hjem var: mor har slået og sparket mig har altså aldrig lagt hånd på hende eller noget som helst..
Men lige inden han kom hjem, havde hun brugt et kvarter på at slå mig og ligge i sofaen og sparke mig
Hun har kørt mig så langt ned, at jeg ik engang magter at sige noget til hende, når hun gør det.
Og NÅR man så siger noget eller nej til hende, står hun bare og råber: du bestemmer ik over mig eller dumme dumme lorte mor hun sagde sågar idag at jeg bare skulle flytte med Sirius (lillebror)
Hvis ik hun får sin vilje, flipper hun helt skråt!! Jeg ringede efter sp på et tidspunkt, så hun kunne se hvordan hun var og selv hun, blev helt mundlam
Jeg er begyndt at tænke om hun kan have ADHD eller noget, for det der er sgu ik normalt

min datter er også slem for tiden og hun blev 4 her i maj. det er SÅ hårdt til tider hun slår/sparker også mig (og hendes søster) og jeg har heller ikke rørt hende.

tror bare det er en perode de skal igennem men fint du får hende chekket 

det er vidst det eneste jeg kan sige. for det andet der sidder jeg også selv i suppedasen

Anmeld

23. maj 2012

Marts<3

Jeg ved ikke nok om det emne til at jeg vil udtale mig. Men vil bare gi dig lidt respons på en venlig måde, i håb om at du for lidt mere styrke og overskud til at tackle det hele. Er sikker på det kun er et spørgsmål om tid inden alt igen er ved sit gamle... Børn er sgu ikke meget nemmere end mænd:-)

Anmeld

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vil bare lige give et kram med på vejen!

Håber hun snart vender sin være måde til noget bedre.

Anmeld

23. maj 2012

Lusi

Bonde-liv skriver:

min datter er også slem for tiden og hun blev 4 her i maj. det er SÅ hårdt til tider hun slår/sparker også mig (og hendes søster) og jeg har heller ikke rørt hende.

tror bare det er en perode de skal igennem men fint du får hende chekket 

det er vidst det eneste jeg kan sige. for det andet der sidder jeg også selv i suppedasen

Jeg synes bare det er sindssygt frustrerende, at hun siger JEG gør det.. Jeg snakkede med min mand om det og han tror jo heldigvis ik på hende, tanken havde aldrig strejfet ham, men er da det mest nedladende alligevel..hvad siger hun så ik i børnehaven?
Har så godt nok snakket med dem om det derovre, men alligevel..
Åååh jeg holder det ik ud..

Anmeld

23. maj 2012

wamse

Altså jeg er af den overbevisning, at de fleste gange, hvor man oplever et barn reagere/agere, så skal man se på omgivelserne omkring det. Det betyder ikke, at jeg ikke tror på, at nogle børn kan have adhd m.m.

Jeg tror din datter aller mest har brug for, at du ikke lader hende opføre sig sådan, at du ikke giver op Jeg ved at det er skide hårdt, men det bliver bestemt ikke lettere, hvis man ikke stopper det nu.

Jeg ved det er skide hårdt - har selv 3 børn, der alle har været igennem forskellige perioder i livet, som har krævet, at jeg er ekstra meget på.

Anmeld

23. maj 2012

Lusi

Marts<3 skriver:

Jeg ved ikke nok om det emne til at jeg vil udtale mig. Men vil bare gi dig lidt respons på en venlig måde, i håb om at du for lidt mere styrke og overskud til at tackle det hele. Er sikker på det kun er et spørgsmål om tid inden alt igen er ved sit gamle... Børn er sgu ikke meget nemmere end mænd:-)

Tak
Jeg håber virkelig du har ret.. Jeg kontakter ihvertfald vores sp imorgen. Hun er SÅ sød og god at snakke med og hun hjalp os sidst vi havde problemer med hende..

Anmeld

23. maj 2012

Lusi

wamse skriver:

Altså jeg er af den overbevisning, at de fleste gange, hvor man oplever et barn reagere/agere, så skal man se på omgivelserne omkring det. Det betyder ikke, at jeg ikke tror på, at nogle børn kan have adhd m.m.

Jeg tror din datter aller mest har brug for, at du ikke lader hende opføre sig sådan, at du ikke giver op Jeg ved at det er skide hårdt, men det bliver bestemt ikke lettere, hvis man ikke stopper det nu.

Jeg ved det er skide hårdt - har selv 3 børn, der alle har været igennem forskellige perioder i livet, som har krævet, at jeg er ekstra meget på.

Ja og jeg ved det godt, men har brugt SÅ lang tid på det og det er bare kun blevet værre.. Bliver nødt til at have hjælp til det, for nytter jo heller ik noget, at jeg brænder helt sammen.. Vores søns sp, er heldigvis kanont sød og hjælpsom, så bliver hende jeg trækker på igen.. Har bedt hende om hjælp før

Anmeld

23. maj 2012

Frk. Himmelblå

Lykke86 skriver:

Sikke noget... Åh, hvor kan man da blive træt indimellem.

Min ældste er godt nok kun 2 år og 8 mdr, men når hun i perioder bygger sig op til at være vred og umulius, så plejer det gerne at være på tide, at hun og jeg tager en hel dag sammen. Bare os to. Med forkælelse og oplevelser. Restaurant, svømmehal, legeland, biblioteket mv. Men altså, hun er godt nok også "godt med", for har da kunnet tage hende med på restaurant, siden hun var to, og hun sidder bare med sit eget menukort, spiser sin mad og skåler i mælk. Hun synes, det er så hyggeligt, og vi plejer at grine rigtig meget de dage. Og så har vi noget at fortælle far og lillesøster, når vi kommer hjem :-)

Hvad sker der, hvis du prøver at køre "jeg kan sagtens rumme dig"-stilen med pokerfjæs og smil og sætninger  a la "Det er OK, hvis du er vred på mor"/ "Er det lidt svært at være dig lige nu?"/"Trænger du til et kram?"/"Mor går lige et andet sted hen, og så kan du komme, når du er klar til dig. Jeg vil gerne være sammen med dig." -agtigt?

Held og lykke....

Anmeld

23. maj 2012

Lusi

rikkeregnbue skriver:

Vil bare lige give et kram med på vejen!

Håber hun snart vender sin være måde til noget bedre.

Tak det håber jeg også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.