HJÆLP! :) Vil du svare på 1 spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nemesis skriver:

ja det ville det da klart! Hvis uvedkommende ikke faglige personer kunne læse noget så privat om mig, så ville jeg faktisk blive rigtig stødt.

Mit CPr nummer er personligt og med det nummer kan man jo virkelig overtage en identitet, så jeg går da ud fra som en selvfølge at mine personlige oplysninger bliver behandletsikkerhedsmæssigt forsvarligt.

:-) Sisse

Helt enig..

Skøn der bliver lavet undersøgelser om sådan noget. Så ved man at folk tænker over det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Miss Church

Fru Skovrup skriver:

Nej, det ville det ikke, for det jo ikke en computer der står midt på gangen i fuld offentlighed hvor alle bare kan komme og læse. Det jeg tænker er at det ikke noget som er "offentligt" på den måde så tænker lidt at dem der vil læse den slags ville kunne gøre det om den stod åbent eller ej .

Tak for dit svar og din forklaring

Anmeld

23. maj 2012

Miss Church

Lykke86 skriver:

Ja hvis ikke- ansatte kunne gå ind og læse om mig, så ja..

Tak for dit svar

Anmeld

23. maj 2012

Miss Church

LouiseVous skriver:

Helt enig..

Skøn der bliver lavet undersøgelser om sådan noget. Så ved man at folk tænker over det!!

Det tager jeg som et skulder-klap

Tak for dit svar 

Anmeld

23. maj 2012

Sara.

Miss Church skriver:

Hej med jer 

Jeg læser til sygeplejerske og skal i den forbindelse, lave en lille undersøgelse - og jeg kunne godt bruge jeres hjælp, til at svare på et enkelt spørgsmål  

Du må meget gerne uddybe hvis du vil  

På forhånd tak 

Kommer an på om cpr nummeret er frit tilgængelig for andre sygeplejersker (vil ikke genere mig) eller andre patienter (vil genere mig)....

En computer med mit cpr nummer på skærmen som står på et privat kontor er selvfølgelig ikke en sikkerhed for at andre lister sig ind og kigger på den.. men hvad er chancen for det?

hmmm.. men har svaret at det vil genere mig.... lidt kringlet

Anmeld

23. maj 2012

Miss Church

Sara. skriver:

Kommer an på om cpr nummeret er frit tilgængelig for andre sygeplejersker (vil ikke genere mig) eller andre patienter (vil genere mig)....

En computer med mit cpr nummer på skærmen som står på et privat kontor er selvfølgelig ikke en sikkerhed for at andre lister sig ind og kigger på den.. men hvad er chancen for det?

hmmm.. men har svaret at det vil genere mig.... lidt kringlet

Forstår dig sagtens Mange tak for din besvarelse 

Anmeld

23. maj 2012

Sara.

Miss Church skriver:

Forstår dig sagtens Mange tak for din besvarelse 

Godt:-)

Det var så lidt

Anmeld

23. maj 2012

sweet

det vil genere mig da jeg ikke ønsker andre ved mit personnummer og så fordi de kommer ikke alle ved hvad jeg fejler og hvad der står om mig..

Anmeld

23. maj 2012

Miss Church

sweet skriver:

det vil genere mig da jeg ikke ønsker andre ved mit personnummer og så fordi de kommer ikke alle ved hvad jeg fejler og hvad der står om mig..

Mange tak for dit svar og uddybning

Anmeld

23. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Miss Church skriver:

Det tager jeg som et skulder-klap

Tak for dit svar 

Det var bestemt også meningen du skulle det!
Held og lykke med opgaven og uddannelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.