Hvor ville du gemme dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Ja typisk men ikke destomindre lige så irriterende hver gang

Hvordan går det med dig? Nyder du at være meget gravid?

Ja nyder det helt vildt. Det er stadig mærkeligt at tænke på at der kommer en rigtig " stor " baby denne gang. Tror først jeg tror på det når hun er her!

Har slappet af i svigerfars sommerhus hele dagen og rendt rundt i bikini. Ka slet ik lade være med at kigge på maven, hver gang jeg lige kommer forbi et vindu.. Lidt skørt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja nyder det helt vildt. Det er stadig mærkeligt at tænke på at der kommer en rigtig " stor " baby denne gang. Tror først jeg tror på det når hun er her!

Har slappet af i svigerfars sommerhus hele dagen og rendt rundt i bikini. Ka slet ik lade være med at kigge på maven, hver gang jeg lige kommer forbi et vindu.. Lidt skørt! Vh stine

Det er jo bare lige som det skal være Hvad siger Thea til at der kommer en lillesøster?

Anmeld

26. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Det er jo bare lige som det skal være Hvad siger Thea til at der kommer en lillesøster?

Hun glæder sig helt vild og ka slet ik lade være med at gå og nusse maven, snakker og synger til den. Lige før kom ud inde fra sengen, fordi hun lige havde glemt at kysse den godnat. Hun er en fantastisk, dejlig lille tosse!! Vh stine

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Hun glæder sig helt vild og ka slet ik lade være med at gå og nusse maven, snakker og synger til den. Lige før kom ud inde fra sengen, fordi hun lige havde glemt at kysse den godnat. Hun er en fantastisk, dejlig lille tosse!! Vh stine

Nårh hvor sødt  

Hun skal nok blive en god storesøster

Anmeld

26. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Nårh hvor sødt  

Hun skal nok blive en god storesøster

Ja jeg tror også at hun bare kommer til at tage det i stiv arm. Det er jo nok det gode ved en lidt " stor" alders forskel... Vh stine

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja jeg tror også at hun bare kommer til at tage det i stiv arm. Det er jo nok det gode ved en lidt " stor" alders forskel... Vh stine

Hvor gammel er det hun er?

Ja der er jo fordele og ulemper ved alle aldersforskelle mellem søskende. Uanset hvad skal hun jo stadig have noget mor-alene-tid

Anmeld

26. maj 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Hvor gammel er det hun er?

Ja der er jo fordele og ulemper ved alle aldersforskelle mellem søskende. Uanset hvad skal hun jo stadig have noget mor-alene-tid

Hun bliver 4 til sep. Hun sådan en rigtig lille sej type, som er rigtig god til at sige hva hun har brug for osv. Hun ka finde på at sige jeg holder fri i dag, også ska vi ud i haven og spise is. Og det er jo så fantastisk at man altid ka overtale mor, til at det er en god ide, så tror slet ik at hun vil bliver overset, for ka jo slet ik undevære min lille hygge samensvorende!!  Vh stine

Anmeld

26. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved hvor den er! Den er der hvor du tænkte: "Hvis jeg ligger den her, så kan jeg godt huske hvor den er næste gang jeg skal bruge den."

Og det skal man seriøst lade være med at tænke... For nu finder du den aldrig

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Hun bliver 4 til sep. Hun sådan en rigtig lille sej type, som er rigtig god til at sige hva hun har brug for osv. Hun ka finde på at sige jeg holder fri i dag, også ska vi ud i haven og spise is. Og det er jo så fantastisk at man altid ka overtale mor, til at det er en god ide, så tror slet ik at hun vil bliver overset, for ka jo slet ik undevære min lille hygge samensvorende!!  Vh stine

Det er en sej evne hun har Og heldigt at hun lige kan overtale sin mor

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Jeg ved hvor den er! Den er der hvor du tænkte: "Hvis jeg ligger den her, så kan jeg godt huske hvor den er næste gang jeg skal bruge den."

Og det skal man seriøst lade være med at tænke... For nu finder du den aldrig

Ja det skal man nemlig bare lade være med.  Det går altid galt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.