Hvor ville du gemme dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Tror bare ik vi var så gode til det så det må blive en ommer

Jamen det er jo bare at øve sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

pussekat

Nettemor skriver:

..hvis du var en pizzasten til grillen?

Ja vi skal have pizza idag. Og planen var at den skulle have været lavet i grillen. MEN vores pizzasten er som sunket i jorden!

Mener muligvis at kunne huske at der var nogen der lånte den. Men kan ikke huske hvem det var. Eller om den overhovedet blev lånt ud. Men borte er den

hejsa

kun se du ikke her nok pizzesten her lige være i netto i dag og de her pizzesten i den her uge til 49 kr den er runde og 37 cm

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

pussekat skriver:

hejsa

kun se du ikke her nok pizzesten her lige være i netto i dag og de her pizzesten i den her uge til 49 kr den er runde og 37 cm

Årh det kunne være man skulle købe sådan en Tusind tak!

Anmeld

24. maj 2012

pussekat

Nettemor skriver:

Årh det kunne være man skulle købe sådan en Tusind tak!

selv tak

Anmeld

24. maj 2012

Eliza

jeg ville gemme mig i hyndeboxen.. mærkeligt men sandt! 

jeg er en udspekuleret satan og med en smugle snilde er jeg trillet derned bare for at drille jer og fordi manden i huset var doven og hjalp mig derned istedet for at smid mig på plads sidst han skulle gøre grillen ren

Anmeld

24. maj 2012

Ciss

Nettemor skriver:

Jaaa men problemet er at vi lige har fået nyt skur så det er ikke så sandsynligt  så havde vi set den da vi flyttede rundt..

Er den blevet forvekslet med en anden sten og muret ind i fundamentet?

nej, spøg til side, jeg kunne selv have fundet på at bruge den under campingvognen som nødløsning eller under en blomsterkrukke f eks. Hvis I ikke har lånt den væk, og den ikke ligger hvor plejer, er den jo sikkert blevet brugt til et alternativt praktisk formål.

for at den snart er på plads igen!

Anmeld

24. maj 2012

MissMaria

Nettemor skriver:

..hvis du var en pizzasten til grillen?

Ja vi skal have pizza idag. Og planen var at den skulle have været lavet i grillen. MEN vores pizzasten er som sunket i jorden!

Mener muligvis at kunne huske at der var nogen der lånte den. Men kan ikke huske hvem det var. Eller om den overhovedet blev lånt ud. Men borte er den

Tror den holder sommerferie sammen med vores fjernbetjening

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Eliza skriver:

jeg ville gemme mig i hyndeboxen.. mærkeligt men sandt! 

jeg er en udspekuleret satan og med en smugle snilde er jeg trillet derned bare for at drille jer og fordi manden i huset var doven og hjalp mig derned istedet for at smid mig på plads sidst han skulle gøre grillen ren

Kunne være en god mulighed. --> Bortset fra at vi ikke har sådan en

Lyder ellers som noget du har oplevet

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Ciss skriver:

Er den blevet forvekslet med en anden sten og muret ind i fundamentet?

nej, spøg til side, jeg kunne selv have fundet på at bruge den under campingvognen som nødløsning eller under en blomsterkrukke f eks. Hvis I ikke har lånt den væk, og den ikke ligger hvor plejer, er den jo sikkert blevet brugt til et alternativt praktisk formål.

for at den snart er på plads igen!

Ja det kunne man jo egentlig godt være kommet til (Det med at bruge den til noget andet. Ikke så meget det med at bruge den i fundamentet ) Men det er jeg rimelig sikker på at vi ikke har.. Hmm mon det er tegn på at vi roder for meget?

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

MissMaria skriver:

Tror den holder sommerferie sammen med vores fjernbetjening

Det var en mulighed. Men jeg ville hellere at den holdte en god lang vinterferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.