Hvor ville du gemme dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.237 visninger
45 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Nettemor

..hvis du var en pizzasten til grillen?

Ja vi skal have pizza idag. Og planen var at den skulle have været lavet i grillen. MEN vores pizzasten er som sunket i jorden!

Mener muligvis at kunne huske at der var nogen der lånte den. Men kan ikke huske hvem det var. Eller om den overhovedet blev lånt ud. Men borte er den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

L&V

Nettemor skriver:

..hvis du var en pizzasten til grillen?

Ja vi skal have pizza idag. Og planen var at den skulle have været lavet i grillen. MEN vores pizzasten er som sunket i jorden!

Mener muligvis at kunne huske at der var nogen der lånte den. Men kan ikke huske hvem det var. Eller om den overhovedet blev lånt ud. Men borte er den

Hvis i evt har en 20x20 flise så kan den os bruges

Anmeld

23. maj 2012

MyLove E

Hvis jeg var en pizza sten ville jeg ha gemt mig helt langt bagerst i skuet . Hvor ingen ville tro jeg ville være. :-)

For det lyder til at være mega varmt at være pizza sten :-)

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Hvis i evt har en 20x20 flise så kan den os bruges

Det har vi men de er nogle fuskede nogle som ham der ejede huset før os selv har lavet

Og nu er det for sent.. Men skal da ha fundet den så vi kan lave pizza en anden gang..

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Hvis jeg var en pizza sten ville jeg ha gemt mig helt langt bagerst i skuet . Hvor ingen ville tro jeg ville være. :-)

For det lyder til at være mega varmt at være pizza sten :-)

Jaaa men problemet er at vi lige har fået nyt skur så det er ikke så sandsynligt  så havde vi set den da vi flyttede rundt..

Anmeld

23. maj 2012

L&V

Nettemor skriver:

Det har vi men de er nogle fuskede nogle som ham der ejede huset før os selv har lavet

Og nu er det for sent.. Men skal da ha fundet den så vi kan lave pizza en anden gang..

Nå for den da Ja det ska i da, det er irriterende når der er noget man har lyst til også kan man ik lave det, øv

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Nå for den da Ja det ska i da, det er irriterende når der er noget man har lyst til også kan man ik lave det, øv

Ja det er altså ikke helt det samme i ovnen. Det bliver da stadig godt men det har vi jo også fået i vinters..

Anmeld

23. maj 2012

L&V

Nettemor skriver:

Ja det er altså ikke helt det samme i ovnen. Det bliver da stadig godt men det har vi jo også fået i vinters..

Nej det er nok rigtigt har kun prøvet det en gang og der var det ikke et hit men må daa prøve igen

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Nej det er nok rigtigt har kun prøvet det en gang og der var det ikke et hit men må daa prøve igen

Ja gør det Jeg syns det smager af noget mere

Anmeld

23. maj 2012

L&V

Nettemor skriver:

Ja gør det Jeg syns det smager af noget mere

Tror bare ik vi var så gode til det så det må blive en ommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.