Min gudsøn på 4 år, har haft spiseproblemer siden han var knapt 1 år.. Det er blevet meget bedre nu, men han har stadig perioder hvor han ikke "gider" mad..
Min veninde har til tider måtte gøre ting hun måske har følt sig tvunget til og ikke har "gidet"
Men, hun hun har gjort det alligevel - For hendes søns skyld, og så har hun bidt sin stolthed og stædighed i sig..
Jeg ved hun har været nervøs for, at andre skulle tro hun ikke var en god nok mor osv. pga. hans spiseproblemer, men hun var jo netop jordens bedste mor, fordi hun gjorde alt for at hjælpe ham, og det bar frugt..
Jeg er måske lidt uforstående overfor, hvorfor du ikke vil tage i mod den hjælp til Lina, sæt det lige er det den metode der skal til.. Jeg tror ikke SP tvinger dig, men måske hun presser lidt på, fordi hun vil Lina det bedste og hjælpe hende inden det er for sent.. Jeg synes det er synd du ikke tager imod de råd fra os herinde men også fra SP, som man må mene ved hvad hun snakker om..
Jeg håber ikke du tager tager det her indlæg ilde op, for det er på ingen måde min mening at støde dig eller noget søde, jeg er blot uforstående 
Anmeld