Hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Janni.

Månsson skriver:

Syntes bare ikke det er meget tøj bare med en body, for så tænker jeg bare hva så senere på ugen når der sku blive endnu varmere Ih men der er jo nok os forskel på hvor de står og mht vind osv, åh sikke en pyller mor man kan blive

Tænk på at barnevognen også er varm. Men ja, det er svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

L&V

Janni. skriver:

Tænk på at barnevognen også er varm. Men ja, det er svært.

Ja det er den selvfølgelig.. Det er os bare fordi jeg tænker med mig selv , for hvis jeg begyder og rande i meget lidt tøj for "tidligt" så er jeg bare døden nær når der bliver rigtig sommer også er der jo bare ik mere tøj og ta af hvis du forstår

Anmeld

21. maj 2012

Janni.

Månsson skriver:

Ja det er den selvfølgelig.. Det er os bare fordi jeg tænker med mig selv , for hvis jeg begyder og rande i meget lidt tøj for "tidligt" så er jeg bare døden nær når der bliver rigtig sommer også er der jo bare ik mere tøj og ta af hvis du forstår

Kan sagtens følge dig. Det er bare svært at finde en jævn overgang.

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Janni. skriver:

Kan sagtens følge dig. Det er bare svært at finde en jævn overgang.

Ja meget, men det er nok os bare fordi jeg ik dur til sommer vejr

Anmeld

21. maj 2012

Janni.

Månsson skriver:

Ja meget, men det er nok os bare fordi jeg ik dur til sommer vejr

Jeg har det også svært med varmen. Men det skal jo gå.

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Janni. skriver:

Jeg har det også svært med varmen. Men det skal jo gå.

Er du nu sikker, har lige set på dmi og de truer jo med op omkring de 27-28 puha så død jeg altså lidt

Anmeld

21. maj 2012

Janni.

Månsson skriver:

Er du nu sikker, har lige set på dmi og de truer jo med op omkring de 27-28 puha så død jeg altså lidt

Wauw! Vildt, tror jeg slår lejr i vores badekar haha

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Janni. skriver:

Wauw! Vildt, tror jeg slår lejr i vores badekar haha

Lyder som en plan

Anmeld

21. maj 2012

Alexander&Lærke

Lærke på godt 10 md har idag først sover med en langærmet body, lille strik trøje og bukser/strømper på i slee-bee posen fra 9-10.30. 

Kl 14 kom hun ud igen, men hendes dyne over og kun tøjet på -strømper, men tror måske hun havde det for varmt for hun sov kun 45 min så i morgen får hun mindre tøj på. 

Ja det er godt nok ikke nemt. 

Havde også glemt at give min søn sin kasket med og et pat shorts med i bh, men han havde da sandaler på uden strømper og fik shorts på da han kom hjem.... 

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Mette&Alexander skriver:

Lærke på godt 10 md har idag først sover med en langærmet body, lille strik trøje og bukser/strømper på i slee-bee posen fra 9-10.30. 

Kl 14 kom hun ud igen, men hendes dyne over og kun tøjet på -strømper, men tror måske hun havde det for varmt for hun sov kun 45 min så i morgen får hun mindre tøj på. 

Ja det er godt nok ikke nemt. 

Havde også glemt at give min søn sin kasket med og et pat shorts med i bh, men han havde da sandaler på uden strømper og fik shorts på da han kom hjem.... 

Ja såå svært og der sku blive varmere imorgen Årh det ka jo smutte, hvis han havde det alt for varmt så havde bh nok lånt ham noget, det gør vi i hvert fald der hvor jeg arbejder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.