Hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
35 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

L&V

Ih hvor jeg syntes det er svært idag når der er sååå varmt.. Hva har jeres unger på ud og sove og hva har de på når de leger ude og inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Lone Jakobsen

her svinger det lidt, fra barn til barn.

idag har de fx. haft et par tynde bukser og en kortærmet body på ud og lege. de leger indenfor i det samme tøj.

ud og sove er det bare en kortærmet body.

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Lone Jakobsen skriver:

her svinger det lidt, fra barn til barn.

idag har de fx. haft et par tynde bukser og en kortærmet body på ud og lege. de leger indenfor i det samme tøj.

ud og sove er det bare en kortærmet body.

Tak fordi du gad og svare Ja nogle børn er selvfølgelig varmere end andre..

Anmeld

21. maj 2012

Lone Jakobsen

Månsson skriver:

Tak fordi du gad og svare Ja nogle børn er selvfølgelig varmere end andre..

ja og det afhænger også meget af hvad børnene laver og hvor de opholder sig. min have er meget varm, med masser af formiddags sol. så nogle af børnene havde bare en body på ud og lege.

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Lone Jakobsen skriver:

ja og det afhænger også meget af hvad børnene laver og hvor de opholder sig. min have er meget varm, med masser af formiddags sol. så nogle af børnene havde bare en body på ud og lege.

Der er heldigvis lidt vind her så tror en langærmet body og tynde bukser er okay til hende.. Vi har et skønt æbletræ vi kan sidde i skygge af og lege..

Anmeld

21. maj 2012

christinak

Månsson skriver:

Ih hvor jeg syntes det er svært idag når der er sååå varmt.. Hva har jeres unger på ud og sove og hva har de på når de leger ude og inde?

Her har David en kort ærmet body på med korte ben og en stof ble over sig og han sveder stadig

Anmeld

21. maj 2012

L&V

christinak skriver:

Her har David en kort ærmet body på med korte ben og en stof ble over sig og han sveder stadig

Han er hvis en varm bette gut.. Det er bare slet ikke nemt for dem at sove når der er så varmt

Anmeld

21. maj 2012

christinak

Månsson skriver:

Han er hvis en varm bette gut.. Det er bare slet ikke nemt for dem at sove når der er så varmt

Ja han holder varmen godt, han var lige ved kun at sove i ble i nat fordi han svedte sådan. Nej det er så træls for dem når det er så varmt, han ammer også bare hver time grundet varmen

Anmeld

21. maj 2012

Janni.

Jeg har bedt vores DP om at putte Silas i en kortærmet body med tæppe over i barnevognen medmindre han ønsker en kort pause idag.

Anmeld

21. maj 2012

L&V

christinak skriver:

Ja han holder varmen godt, han var lige ved kun at sove i ble i nat fordi han svedte sådan. Nej det er så træls for dem når det er så varmt, han ammer også bare hver time grundet varmen

Uh bette fyr da det bliver ikke sjovt når der bliver varmere så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.