Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
her svinger det lidt, fra barn til barn.
idag har de fx. haft et par tynde bukser og en kortærmet body på ud og lege. de leger indenfor i det samme tøj.
ud og sove er det bare en kortærmet body.
Lone Jakobsen skriver: her svinger det lidt, fra barn til barn. idag har de fx. haft et par tynde bukser og en kortærmet body på ud og lege. de leger indenfor i det samme tøj. ud og sove er det bare en kortærmet body.
Månsson skriver: Tak fordi du gad og svare Ja nogle børn er selvfølgelig varmere end andre..
Tak fordi du gad og svare Ja nogle børn er selvfølgelig varmere end andre..
ja og det afhænger også meget af hvad børnene laver og hvor de opholder sig. min have er meget varm, med masser af formiddags sol. så nogle af børnene havde bare en body på ud og lege.
Lone Jakobsen skriver: ja og det afhænger også meget af hvad børnene laver og hvor de opholder sig. min have er meget varm, med masser af formiddags sol. så nogle af børnene havde bare en body på ud og lege.
Månsson skriver:Ih hvor jeg syntes det er svært idag når der er sååå varmt.. Hva har jeres unger på ud og sove og hva har de på når de leger ude og inde?
christinak skriver: Her har David en kort ærmet body på med korte ben og en stof ble over sig og han sveder stadig
Her har David en kort ærmet body på med korte ben og en stof ble over sig og han sveder stadig
Månsson skriver:Han er hvis en varm bette gut.. Det er bare slet ikke nemt for dem at sove når der er så varmt
christinak skriver: Ja han holder varmen godt, han var lige ved kun at sove i ble i nat fordi han svedte sådan. Nej det er så træls for dem når det er så varmt, han ammer også bare hver time grundet varmen
Ja han holder varmen godt, han var lige ved kun at sove i ble i nat fordi han svedte sådan. Nej det er så træls for dem når det er så varmt, han ammer også bare hver time grundet varmen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128