Hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

L&V

Janni. skriver:

Jeg har bedt vores DP om at putte Silas i en kortærmet body med tæppe over i barnevognen medmindre han ønsker en kort pause idag.

Super, tænkte os at dyne ville være lige i overkanten så vi har os bare et lille tæppe (som hun så sparker af konstant)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

SaNiNa

Naia 7½ månede har haft en kortærmet body på, en kortærmet kjole og et par tynde bukser nr vi har været uden for. Hun sover i sin voksi men er dog ikke bundet om hende

Nicklas 3 år har haft knikers og t-shrist og bære tær i sandalerne. han sover i sin voksi og den er heller ikke bundet

Anmeld

21. maj 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Naia 7½ månede har haft en kortærmet body på, en kortærmet kjole og et par tynde bukser nr vi har været uden for.

Nicklas 3 år har haft knikers og t-shrist og bære tær i sandalerne.

Tak for svar, det er rart at høre hva i andre giver jeres små på for nøj hvor syntes jeg det er svært.. Man kan jo hurtigt rede sig en forsommer forkølelse

Anmeld

21. maj 2012

Janni.

Månsson skriver:

Super, tænkte os at dyne ville være lige i overkanten så vi har os bare et lille tæppe (som hun så sparker af konstant)

Silas smed det også igår så det ryger helt sikkert også af idag.

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Janni. skriver:

Silas smed det også igår så det ryger helt sikkert også af idag.

He he banditter

Anmeld

21. maj 2012

SaNiNa

Månsson skriver:

Tak for svar, det er rart at høre hva i andre giver jeres små på for nøj hvor syntes jeg det er svært.. Man kan jo hurtigt rede sig en forsommer forkølelse

Så længe de er varme i nakken så har de det fint.

Naia har heller ikke haft strømper på idag.

Anmeld

21. maj 2012

L&V

SaNiNa skriver:

Så længe de er varme i nakken så har de det fint.

Naia har heller ikke haft strømper på idag.

oki, super..

Anmeld

21. maj 2012

MelikkazMoar

Månsson skriver:

Ih hvor jeg syntes det er svært idag når der er sååå varmt.. Hva har jeres unger på ud og sove og hva har de på når de leger ude og inde?

Melikka og jeg har lige været ved lægen da hun skulle have sin 1års vaccine.

og der sagde lagen det kunne være en ide bare at give hende den kort ærmede bodystocking på, og så et tæppe..

så det ligger hun ude i lige nu..

men jeg er også selv meget i tvivl

Anmeld

21. maj 2012

L&V

MelikkazMoar skriver:

Melikka og jeg har lige været ved lægen da hun skulle have sin 1års vaccine.

og der sagde lagen det kunne være en ide bare at give hende den kort ærmede bodystocking på, og så et tæppe..

så det ligger hun ude i lige nu..

men jeg er også selv meget i tvivl

Syntes bare ikke det er meget tøj bare med en body, for så tænker jeg bare hva så senere på ugen når der sku blive endnu varmere Ih men der er jo nok os forskel på hvor de står og mht vind osv, åh sikke en pyller mor man kan blive

Anmeld

21. maj 2012

Fenja09

Så varmt synes jeg nu ikke at det er idag - det er da dejligt vejr og lunt, men ikke dødvarmt. Så min datter har en langærmet body på og strømpebukser og er hun ude har hun hue på/solhat.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.