har lige et lille spørgsmål, nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Tak jeg må lige se på det. Det er også vores andet forsøg så håber også det er denne gang det sker bare så træls når der så lige går kuk i det

Ja meget træls jeg håber ikke det har den store betydning og at I kan fortsætte alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Ja meget træls jeg håber ikke det har den store betydning og at I kan fortsætte alligevel!

Åh ja det håber jeg også. For først føltes det som en ægløsning. Men har aldrig blødt ved en ægløsning.

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Åh ja det håber jeg også. For først føltes det som en ægløsning. Men har aldrig blødt ved en ægløsning.

Bløder du meget, eller er det bare sådan lidt pletblødning?

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Bløder du meget, eller er det bare sådan lidt pletblødning?

Pt er det bare lidt.

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Pt er det bare lidt.

Mon så ikke det går jeg i hvert fald for, at de ikke ændre din behandling, for så kan du vel dårligt nå det før sommerferien...

Jeg småbløder også lidt, selvom jeg p.t. er på p-piller... Kroppen er en mærkelig en engang imellem!

Håber du kan få nogle svar i morgen måske vi lige skal koordinere hvornår vi ringer, for jeg skal også have fat i dem

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

DDeDet

Mon så ikke det går jeg i hvert fald for, at de ikke ændre din behandling, for så kan du vel dårligt nå det før sommerferien...

Jeg småbløder også lidt, selvom jeg p.t. er på p-piller... Kroppen er en mærkelig en engang imellem!

Håber du kan få nogle svar i morgen måske vi lige skal koordinere hvornår vi ringer, for jeg skal også have fat i dem

Det er jo også det jeg har tænkt, at jeg gerne ville igang før ferien. Ja håber håber håber. Jeg går heldigvis bare på kursus så kan rende og ringe når jeg vil Hehe. Men det er bare næsten umuligt at komme igennem.

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Det er jo også det jeg har tænkt, at jeg gerne ville igang før ferien. Ja håber håber håber. Jeg går heldigvis bare på kursus så kan rende og ringe når jeg vil Hehe. Men det er bare næsten umuligt at komme igennem.

Jeg er sygemeldt så jeg har også hele dagen til at ringe... Mon ikke vi kan komme igennem

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

DDeDet

Jeg er sygemeldt så jeg har også hele dagen til at ringe... Mon ikke vi kan komme igennem

Det satser vi på håber du er ok?

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Det satser vi på håber du er ok?

Ja det må vi håbe

Sygemeldingen har ikke noget med behandlingen at gøre, gik ned med stress med et brag for snart 3 måneder siden på grund af job, men jeg er heldigvis på vej op igen, selvom vejen er lang og sej, så er det de små sejre, der gælder

Anmeld

21. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Ja det må vi håbe

Sygemeldingen har ikke noget med behandlingen at gøre, gik ned med stress med et brag for snart 3 måneder siden på grund af job, men jeg er heldigvis på vej op igen, selvom vejen er lang og sej, så er det de små sejre, der gælder

Godt det går frem ad sådan noget stress er noget skidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.