har lige et lille spørgsmål, nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Det er nok fordi det er manden den er gal med, hvis man kan sige sådan

Ja det er det nok, her er det kun mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

tarkoflen

Jeg har lige læst din profil og tænkte om I har overvejet akupunktur? Jeg ved godt, at der er meget delte meninger om det, men hvis I har, så har jeg fået anbefalet en i Århus og eftersom I er tilmeldt Skejby, tænkte jeg, at I nok er herfra

Det var bare, hvis nu du havde tænkt tanken, så kunne det måske være rart ikke at skulle lede efter en nål i en høstak

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Ja det er det nok, her er det kun mig.

Ja men lige meget hvem der fejler noget så er det jo bare fantastisk at de kan hjælpe en men må indrømme jeg er ret glad for det ikke er mig.

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Jeg har lige læst din profil og tænkte om I har overvejet akupunktur? Jeg ved godt, at der er meget delte meninger om det, men hvis I har, så har jeg fået anbefalet en i Århus og eftersom I er tilmeldt Skejby, tænkte jeg, at I nok er herfra

Det var bare, hvis nu du havde tænkt tanken, så kunne det måske være rart ikke at skulle lede efter en nål i en høstak

Har godt lidt tænkt om man skulle gøre noget ekstra. Vi har ikke så læng til århus så det ville sagtens kunne fungere.

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Ja men lige meget hvem der fejler noget så er det jo bare fantastisk at de kan hjælpe en men må indrømme jeg er ret glad for det ikke er mig.

Det er helt fantastisk at de kan hjælpe og jeg er så taknemmelig for den hjælp vi kan få og for de søde og fantastiske mennesker på Skejby! Jeg håber vores 2 forsøg er lykkens gang og at æggene denne gang kan sættes tilbage...

Det er bestemt heller ikke sjovt at være den, der er noget galt med men heldigvis har jeg verdens bedste kæreste, der bare støtter mig! Og så tror jeg han er lettet over, at han ikke skal være skyld i, at jeg skal igennem alt det her! For det er sgu ikke det sjoveste i verden, men så længe vi får en dejlig bebs ud af det, så er jeg ligeglad

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Har godt lidt tænkt om man skulle gøre noget ekstra. Vi har ikke så læng til århus så det ville sagtens kunne fungere.

Det er hende her

http://www.leneliebst.dk/kontakt/

Jeg skal i hvert fald prøve, når vi går igang igen... Vil gerne gøre alt hvad jeg kan, for at forbedre chancerne jeg har haft gode erfaringer med akupunktur i forbindelse med migræne, så håber også min krop vil tage godt imod denne behandling

Anmeld

20. maj 2012

os2

Nu er det et stykke tid siden at jeg har været gennem lang behandling men synes at man skulle tage næsespray i 14 dage og at der derefter skulle komme en menstruation inden man kunne komme igang med sprøjterne

Men prøv ellers at læse om det her fra side 7 ca...

http://www.regionshospitalet-horsens.dk/files/Hospital/Regionshospitalet%20Horsens/afdelinger/kvindeafdelingen/fertilitetsklinikken/Patientinformation%20IVF%20051211.pdf

Anmeld

20. maj 2012

os2

os2 skriver:

Nu er det et stykke tid siden at jeg har været gennem lang behandling men synes at man skulle tage næsespray i 14 dage og at der derefter skulle komme en menstruation inden man kunne komme igang med sprøjterne

Men prøv ellers at læse om det her fra side 7 ca...

http://www.regionshospitalet-horsens.dk/files/Hospital/Regionshospitalet%20Horsens/afdelinger/kvindeafdelingen/fertilitetsklinikken/Patientinformation%20IVF%20051211.pdf

hov sorry - læste det som om du var igang med næsespray allerede nu...

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

os2 skriver:

hov sorry - læste det som om du var igang med næsespray allerede nu...

Mens skal komme ca en uge efter man starter. Det gjorde den også sidst. Bare mystisk den lige besluttet sig for at komme allerede nu

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Det er hende her

http://www.leneliebst.dk/kontakt/

Jeg skal i hvert fald prøve, når vi går igang igen... Vil gerne gøre alt hvad jeg kan, for at forbedre chancerne jeg har haft gode erfaringer med akupunktur i forbindelse med migræne, så håber også min krop vil tage godt imod denne behandling

Tak jeg må lige se på det. Det er også vores andet forsøg så håber også det er denne gang det sker bare så træls når der så lige går kuk i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.