har lige et lille spørgsmål, nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

La´chrissen

Jeg skal begynde på suprecur næsespray på onsdag. Men er begyndt at bløde lidt i dag. Ca 2 uger for tidligt. Sidste mens var da æggene ikke havde sat sig fast i sidste forsøg.
Nogle ideer om hvorfor og om det gør noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

banana3

La´chrissen skriver:

Jeg skal begynde på suprecur næsespray på onsdag. Men er begyndt at bløde lidt i dag. Ca 2 uger for tidligt. Sidste mens var da æggene ikke havde sat sig fast i sidste forsøg.

Jeg ved absolut intet om det, men jeg ville lige smide et kæmpe held og lykke af på min vej  

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Jeg har desværre ikke et svar, men jeg tror jeg ville ringe til klinikken i morgen.

Skal du ikke tage p-piller i starten samtidig med næsespray eller er det mig, der slet ikke kan huske noget?

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

banana3 skriver:

Jeg ved absolut intet om det, men jeg ville lige smide et kæmpe held og lykke af på min vej  

Tak

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Jeg har desværre ikke et svar, men jeg tror jeg ville ringe til klinikken i morgen.

Skal du ikke tage p-piller i starten samtidig med næsespray eller er det mig, der slet ikke kan huske noget?

Ja det må jeg nok heller.
Nej dem har jeg ikke taget i over 2 år nu. Jeg ved ikke om der er forskel på hvilken behandling man er i gang med. Vores er icsi.

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Ja det må jeg nok heller.
Nej dem har jeg ikke taget i over 2 år nu. Jeg ved ikke om der er forskel på hvilken behandling man er i gang med. Vores er icsi.

Det kan også være mig der husker forkert, eller fordi jeg har endometriose og derfor skal holde det i ro, så længe som muligt

Vi er i IVF behandling og næste gang er det muligvis ICSI, hvis der ikke er ret mange æg...

Anmeld

20. maj 2012

AMtrier

La´chrissen skriver:

Jeg ved ikke noget om lang protokol, da jeg er på kort men hvis jeg var dig ville jeg ringe til klinikken imorgen (hvis du kan komme igennem til dem :/) har altid selv problemer med at komme igennem på Skejby, så start i god tid

Held og lykke !

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

Andre der har prøvet det?

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

DDeD

Det kan også være mig der husker forkert, eller fordi jeg har endometriose og derfor skal holde det i ro, så længe som muligt

Vi er i IVF behandling og næste gang er det muligvis ICSI, hvis der ikke er ret mange æg...

Det er nok fordi det er manden den er gal med, hvis man kan sige sådan

Anmeld

20. maj 2012

La´chrissen

AMtrier skriver:

Jeg ved ikke noget om lang protokol, da jeg er på kort men hvis jeg var dig ville jeg ringe til klinikken imorgen (hvis du kan komme igennem til dem :/) har altid selv problemer med at komme igennem på Skejby, så start i god tid

Held og lykke !

Ja Skejby kan være ret svær at komme i kontakt med især mandag morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.