Ej ej ej kig lige !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

ja - men det er ikke helt sådan det fungere. hvis du glemmer en pille er du ikke 100% sikret resten af måned

Når for faen, ja i didn't know

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

ja - men det er ikke helt sådan det fungere. hvis du glemmer en pille er du ikke 100% sikret resten af måned

Har lige læst brugsanvisningen på mine ppiller.
(Lindynette) der står at har man glemt ppiller i starten eller slutningen af pakken er chancen for at blive gravid øget.
Har man haft sex inden for den første uge i pillerne og man glemmer dem er risikoen også øget.

Kan se på min pakke at jeg kun har taget 6 piller i pakken da jeg glemmer dem og har jo så derefter haft sex i dagene efter. (Husker ikk om vi også havde inden)
Det jo ikk så godt så. MEn man har vel ikk ægløsning allerede den første uge du starter på pillerne?

Hold da op noget forvirrende ko pis

Anmeld

21. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Miss Church skriver:

Jeg kender nu faktisk et par stykker, som var gravide på trods af, at de blødte. Så selv om man ikke har mens, kan man godt bløde (så meget at man tror man har mens) og være gravid samtidig Men ved ikke hvor tit det sker

Jeg har hørt det samme, derfor er jeg altid lidt usikker, og har haft en KÆMPE forbrug af g-teste..

Men har en mindre teori om at hvis man én gang har været gravid uden det har blødt, sker det også næste gang..
-Jeg skal nok fortælle om det passer, hvis jeg oplever det modsatte

Anmeld

21. maj 2012

Miss Church

LouiseVous skriver:

Jeg har hørt det samme, derfor er jeg altid lidt usikker, og har haft en KÆMPE forbrug af g-teste..

Men har en mindre teori om at hvis man én gang har været gravid uden det har blødt, sker det også næste gang..
-Jeg skal nok fortælle om det passer, hvis jeg oplever det modsatte

Nemlig det kan blive pokkers dyrt  

Anmeld

21. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Miss Church skriver:

Nemlig det kan blive pokkers dyrt  

Lidl- Der de billige I hvert fald billigere end Matas..
Hilsen en der altid har teste på lager :p

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Puha det bliver spændende om jeg får brug for at købe teste i næste mamåned.

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

HAvde den forkerte mens fra lørdag til tirsdag
SÅ er spændt på om den kan finde på at komme meget sendt nu hver kfi kun var 6 dage inde i pakken.

Anmeld

28. maj 2012

wmillapigenw

Anonym skriver:

Har lige læst brugsanvisningen på mine ppiller.
(Lindynette) der står at har man glemt ppiller i starten eller slutningen af pakken er chancen for at blive gravid øget.
Har man haft sex inden for den første uge i pillerne og man glemmer dem er risikoen også øget.

Kan se på min pakke at jeg kun har taget 6 piller i pakken da jeg glemmer dem og har jo så derefter haft sex i dagene efter. (Husker ikk om vi også havde inden)
Det jo ikk så godt så. MEn man har vel ikk ægløsning allerede den første uge du starter på pillerne?

Hold da op noget forvirrende ko pis

ehm jeg ved det ikke det er jo forskelligt fra person til person med ægløgsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.