Ej ej ej kig lige !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg kender nu faktisk et par stykker, som var gravide på trods af, at de blødte. Så selv om man ikke har mens, kan man godt bløde (så meget at man tror man har mens) og være gravid samtidig Men ved ikke hvor tit det sker

Ja det har du ganske ret i

Men her sexede vi jo de dage hvor jeg havde glemt pillerne og efter 3 glemte piller kom mens. Sku slet ikk Ha stoppet på pillerne der der mange tilbage i pakken. Og det var den anden dag,

Så kan om alle omstændigheder intet vide endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

uhh spændende...

Måske det bare var lige det der skulle til..

Ja måske nu må vi se.

Det jo bar for klodset.

Anmeld

20. maj 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ja det har du ganske ret i

Men her sexede vi jo de dage hvor jeg havde glemt pillerne og efter 3 glemte piller kom mens. Sku slet ikk Ha stoppet på pillerne der der mange tilbage i pakken. Og det var den anden dag,

Så kan om alle omstændigheder intet vide endnu

Nej, du må vente et par uger

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

jeg håber for dig der ikke er sket noget. jeg blev gravid på p-pillerne  - ved at jeg glemte at tage dem en dag eller 2 så chancen er der.

det bliver en nervepirende tid.

Vidste du så at barnet var blevet undfanget lige de dage du havde glemt dem?

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nej, du må vente et par uger

Ja, læste lige at en ppille er 0procent sikker efter 36timer så der man slet ikk dækket ind

Anmeld

20. maj 2012

wmillapigenw

Anonym skriver:

det bliver en nervepirende tid.

Vidste du så at barnet var blevet undfanget lige de dage du havde glemt dem?

jeg fik faktisk mit lort første gang da pakken var slut, men så næste måned så fik jeg den ikke og tjekkede først da jeg var gået 10 dage over tid. 

men hele den måned der kunne jeg mærke der var noget anderledes & gik faktisk og spøgte med at jeg var blevet gravid fordi jeg jo ikke troede på det var rigtigt, men det var det så 

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

jeg fik faktisk mit lort første gang da pakken var slut, men så næste måned så fik jeg den ikke og tjekkede først da jeg var gået 10 dage over tid. 

men hele den måned der kunne jeg mærke der var noget anderledes & gik faktisk og spøgte med at jeg var blevet gravid fordi jeg jo ikke troede på det var rigtigt, men det var det så 

Ej. Hold da op.
Det vildt man kan blive fordi man glemmer dem 1 dag eller to

Anmeld

20. maj 2012

wmillapigenw

Anonym skriver:

Ej. Hold da op.
Det vildt man kan blive fordi man glemmer dem 1 dag eller to

ja, men som sagt de er ikke 100% sikre bare du glemmer en dag. 

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

NNENEjddedetpsisighNNENEJddedetp

ja, men som sagt de er ikke 100% sikre bare du glemmer en dag. 

NEj det rigtigt men så den dag man glemmer sin pille eller to er jo så åbenbart lige i ægløsning siden man bliver gravid?

Anmeld

20. maj 2012

wmillapigenw

Anonym skriver:

NEj det rigtigt men så den dag man glemmer sin pille eller to er jo så åbenbart lige i ægløsning siden man bliver gravid?

ja - men det er ikke helt sådan det fungere. hvis du glemmer en pille er du ikke 100% sikret resten af måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.