Ej ej ej kig lige !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
47 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Anonym trådstarter

Undskyld hvis dette bliver for rodet.

Jeg er en klodsmajor og har lige opdaget at ha glemt ppillerne i 3 dage ,
Har haft sex med kæresten men i dag opdagede jeg jo at jeg havde glemt pillerne da jeg pludselig fik mit lort.

Tjekkede så angående ægløsning og det kunne meget vel godt være på dette tidspunkt plus/minus nogle dage selvfølgelig.
Men kan man så være uheldig og blive gravid når man jo får mens?
Men det vel falsk mens eller hvad? Skulle jo slet ikk Ha det nu kun fordi jeg glemte pillerne.

Skal lige siges jeg normalt ikk kludre med de piller eller glemmer dem men har haft meget at tænke på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

MorDk

Jeg er ikke liiige inde i det der med P-piller... Men jeg sys det er vildt at du kan glemme at tage dem i 3 dage!!??

Du må jo vente og se tiden an og få taget en graviditetstest hvis du er i tvivl om du er gravid? Men du skriver du har fået din menses? 

Anmeld

19. maj 2012

ano14316

MorDk skriver:

Jeg er ikke liiige inde i det der med P-piller... Men jeg sys det er vildt at du kan glemme at tage dem i 3 dage!!??

Du må jo vente og se tiden an og få taget en graviditetstest hvis du er i tvivl om du er gravid? Men du skriver du har fået din menses? 

Jeg tror altså de fleste der har taget p-piller længe har prøvet at glemme dem i nogen dage..

Det er da ihvertfald sket for mig en del gange i de 8 år jeg tog p-piller..

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

præpræcpræcipræcispræcist

Jeg tror altså de fleste der har taget p-piller længe har prøvet at glemme dem i nogen dage..

Det er da ihvertfald sket for mig en del gange i de 8 år jeg tog p-piller..

Ja præcist har taget dem i 6 år nu og der er da sket smuttere dog bar aldrig 3 dage før

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

TÆnker os om man burde få fat i fortrydelses pille ,

Ja har fået menses Men det jo fordi jeg glemte de ppiller,.normalt sku den jo ikk komme nu. Så er det jeg tænker om man kan som nu få dem "forkerte mens"samtidig med ægløsning.

Hmm

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis I ikke ønsker en graviditet, ville jeg tage en fortrydelsespille.

Og kender godt det med de skide ppiller! Er lige startet op igen, og allerede 2 pakker smidt ud af vinduet fordi jeg ikke kan huske dem!

Godt jeg ikke har sex

Anmeld

19. maj 2012

ano14316

Anonym skriver:

Ja har fået menses Men det jo fordi jeg glemte de ppiller,.normalt sku den jo ikk komme nu. Så er det jeg tænker om man kan som nu få dem "forkerte mens"samtidig med ægløsning.

Hmm

Jeg kan godt forstå din tanke gang..

Men jeg tænker, når man ikke tager p-piller, startes mens'en, og et æg kan ikke sætte sig fast når man har mens.

og p-pillerne holder jo ægløsning helt væk.

Jeg tror bestemt ikke du er blevet gravid, men på den anden side er en fortrydelsespille, da ikke en dum ide, da du jo så er sikker.

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hvis I ikke ønsker en graviditet, ville jeg tage en fortrydelsespille.

Og kender godt det med de skide ppiller! Er lige startet op igen, og allerede 2 pakker smidt ud af vinduet fordi jeg ikke kan huske dem!

Godt jeg ikke har sex

Ja det er vi nok nødt til.

Ja jeg har i hvert fald glemt dem denne gang. Øv bøv

Anmeld

19. maj 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hmm

Det er for sent med en fortrydelsespille

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg kan godt forstå din tanke gang..

Men jeg tænker, når man ikke tager p-piller, startes mens'en, og et æg kan ikke sætte sig fast når man har mens.

og p-pillerne holder jo ægløsning helt væk.

Jeg tror bestemt ikke du er blevet gravid, men på den anden side er en fortrydelsespille, da ikke en dum ide, da du jo så er sikker.

Årh okay. Jeg var helt bange for at det lige nok sku passe at de dage man har glemt dem er det tidspunkt der er ægl.

MEn ja vi må lige finde ud af her hjemme om vi skal til døgn apotek. Eller satser. Skaden ville ikk være så stor men stadig en upser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.