Mit "nye" liv starter på Fredag.... :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

AnnaK89

Mira0911 skriver:

Jeg må gerne tage dem ud hver aften hvis jeg finder det bedst for mig sagde optikeren.... Måske ændre det sig... 

Ja for den gang jeg startede med at have linser, måtte man ikke tage dem ud, da man jo kun får til et stykke tid af gangen og så er de hurtigt brugt. 

Men det er nu også 11-12 år siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Mira0911

AnnaKJ skriver:

Ja for den gang jeg startede med at have linser, måtte man ikke tage dem ud, da man jo kun får til et stykke tid af gangen og så er de hurtigt brugt. 

Men det er nu også 11-12 år siden.

Okey, linser er også blevet bedre med tiden osv...  Og kan holde til at  blive taget ud og på igen... 

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Mærkeligt at du ikke har opdaget det  Har du slet ikke haft spændingshovedpine?

Jeg har dagslinser og briller ved siden af, det er rart at kunne skifte, og tror også det er godt for øjnene at holde linsefri ind i mellem.

Hvad hedder dine linser, hvis du kan huske det? Husk at du altid kan prøve nogle andre hvis de generer dig det mindste

Anmeld

19. maj 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Haha, jep! Alting blev lige større

Årh ja, hmm.... Bliver man lidt omtåget når man får linser i første gang eller? 

er bevirkninger på sådan noget? 

Anmeld

19. maj 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Mærkeligt at du ikke har opdaget det  Har du slet ikke haft spændingshovedpine?

Jeg har dagslinser og briller ved siden af, det er rart at kunne skifte, og tror også det er godt for øjnene at holde linsefri ind i mellem.

Hvad hedder dine linser, hvis du kan huske det? Husk at du altid kan prøve nogle andre hvis de generer dig det mindste

En periode havde jeg noget hovedpine hvor ingenting hjalp, men det er snart 2 år siden.... Faktisk ikke ret tit jeg har hovedpine... 

Det hæfte jeg fik med hjem fra optikeren, der står der også at det er godt i perioder og skifte over til briller.... 

Jeg ved faktisk ikke hvad de hedder.... Det finder jeg ud af på Fredag... 

Anmeld

19. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Årh ja, hmm.... Bliver man lidt omtåget når man får linser i første gang eller? 

er bevirkninger på sådan noget? 

Altså ALLER første gang jeg overhovedet fik briller, kunne jeg ikke se hvor jeg gik! Alting bulede og jeg følte jeg var fuld

Linserne mærkede jeg ikke noget ved, da jeg jo i forvejen var vant til brillerne.

Men jeg oplevede hovedpine i starten med linser og briller, da øjnene pludselig ikke er så belastet mere

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Mira0911 skriver:

En periode havde jeg noget hovedpine hvor ingenting hjalp, men det er snart 2 år siden.... Faktisk ikke ret tit jeg har hovedpine... 

Det hæfte jeg fik med hjem fra optikeren, der står der også at det er godt i perioder og skifte over til briller.... 

Jeg ved faktisk ikke hvad de hedder.... Det finder jeg ud af på Fredag... 

Bliver spændende med dit nye syn, og om du kan vænne dig til det.

Jeg fik briller da jeg var 13, og har stadig ikke forliget mig med dem, hurra for kontaktlinser

Anmeld

19. maj 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Bliver spændende med dit nye syn, og om du kan vænne dig til det.

Jeg fik briller da jeg var 13, og har stadig ikke forliget mig med dem, hurra for kontaktlinser

Jeg håber jeg vænner mig til det... 

Anmeld

19. maj 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Altså ALLER første gang jeg overhovedet fik briller, kunne jeg ikke se hvor jeg gik! Alting bulede og jeg følte jeg var fuld

Linserne mærkede jeg ikke noget ved, da jeg jo i forvejen var vant til brillerne.

Men jeg oplevede hovedpine i starten med linser og briller, da øjnene pludselig ikke er så belastet mere

Okey, jeg må se hvad der sker hos mig.... 

Anmeld

19. maj 2012

Isabella_mor

Jeg har også brugt linser. Og det var også sådan nogle spm jeg kunne have på dag efter dag, dog skulle jeg tage dem ud og ligge dem i blød natten over fordi at de kunne genere mig hvis jeg sov med dem, og det mærkede jeg til i de brannerter hvor jeg hlemte at tage dem ud. Men jeg har dem ikke længere, jeg kunne ikke lide det, det er selvfølgelig nogle år siden og jeg tænker at prøve igen, måske jeg skulle få det gjort inden jeg skal starte på studie.  Så vil jeg ogsp gerne have nogle briller så jeg kam hvile øjnene i weekenderne der hjemme foran tossekassen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.