Hvornår kravlede jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Cookiemonsteret

Min var i kravle stilling da hun var 5 mdr da hun var 5,5 md møvede hun sig frem og ligeomkring de 6 mdr der kravlede hun 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Mother-love

Jeg har stemt efter 1 år. For isabella bliver 1 år den 30. Maj og hun kravler ikke endnu

Anmeld

19. maj 2012

Fru Aagaard

Har stemt 7 mdr. Den store kravlede da hun var 7 mdr

Den lille på 4 mdr. her d. 21 Ja, hun møver sig på ryggen på sådan en sjov måde - aner ikke hvad søren man kalder det, men på maven møver hun sig med ben og arme. Men, intet der kan kaldes at kravle da.

Anmeld

19. maj 2012

Københavnermor

Cookiemonsteret skriver:

Min var i kravle stilling da hun var 5 mdr da hun var 5,5 md møvede hun sig frem og ligeomkring de 6 mdr der kravlede hun 

Det var også tidligt.. Dygtig pige.. Har du gjort noget specielt for at hjælpe hende igang? Har i evt. gået til noget motorik eller lign?

Anmeld

19. maj 2012

Clisolka

Nu som Moar skriver:

Ja, er bare nysgerrig, og så elsker jeg afstemninger..

10 mrd - hun gad ikke kravle. Hun lærte det først da hun startede i vuggestue, for følge med de andre skal man 

Anmeld

19. maj 2012

Mille82

Nr 2 mavede sig frem 4 mdr gammel, kravlede 5 mdr og 3-4 dage gammel.

Nr1 kravlede vistnok som 8 mdrs

Anmeld

19. maj 2012

Pige2009

Laura var 9 mdr.

Anmeld

19. maj 2012

Cookiemonsteret

Nu som Moar skriver:

Det var også tidligt.. Dygtig pige.. Har du gjort noget specielt for at hjælpe hende igang? Har i evt. gået til noget motorik eller lign?

Hun har lagt på sådan en "pølse" pude fra hun var 3 mdr fordi min sp sagde at jeg skulle prøve at lægge hende på den  

Anmeld

19. maj 2012

Københavnermor

Cookiemonsteret skriver:

Hun har lagt på sådan en "pølse" pude fra hun var 3 mdr fordi min sp sagde at jeg skulle prøve at lægge hende på den  

Sådan en har vi, det kunne være min pige vil få gavn af at bruge den også.. Ikke at jeg har travlt med at hun skal kunne kravle endnu, hun er kun 5 måneder.. Og jeg nyder at have styr på hende lidt endnu..

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Nu som Moar skriver:

Sådan en har vi, det kunne være min pige vil få gavn af at bruge den også.. Ikke at jeg har travlt med at hun skal kunne kravle endnu, hun er kun 5 måneder.. Og jeg nyder at have styr på hende lidt endnu..

Det er os bedre at de ventes end er for hurtige, mange af de børn der lære at kravle eller så tidligt vil ofte ha svært ved at afstandsbedømme, balance problemer osv fordi deres hjerne ikke er med endnu i forhold til kroppen så glæd du dig over at dit barn ikke kan endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.