BigBabyWish12 skriver:
Altså nok ikke løjet men følte mig lidt ført bag lyset da jeg troede det var det jeg skulle tabe i alt. Men det ene kg efter det andet og så havde jeg jo næsten smidt det dobbelte. Men fandt jo så ud af at det var fordi han mente at det var hvad jeg kunne nå at tabe på de 4 mdr der var imellem samtalerne.
Vi har taget en rigtig synde weekend og så skal den bare have en skalle fra på mandag. Tilbage til den sunde kost og så vil jeg til at cykle på arbejde (7km hver vej) så håber det giver list skub i sagerne igen.
Hvordan går det ellers dig?
Mine bryster er stadig utroligt ømme og nu gør dutterne direkte ondt
. dog har jeg ikke så mange jag i understellet mere.
Puha, "ført bag lyset" er stadig som at lyve i min verden, er meget dårlig til at samarbejde med sådan nogen.
Ja vi har også bare hygget rigtig meget denne weekend. Kæreste har haft fødselsdag, så der har både været kæreste hygge og familiefødselsdage på programmet - tror ikke længere at jeg ved hvad rigtig mad er haha 
Og så til det spændende
Vi skal have en baby, eller i hvert fald ifølge min første positive graviditets test nogensinde
Så skal ringe til lægen i morgen. Hvor er jeg Pregnyl taknemmelig, er virkelig overrasket over den gode effekt.
Jeg ved ikke længere hvad jeg skal, kunne ikke sove videre
er restløs hehe.
Anmeld