det er bare alt for hårdt nogen gange!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

det er bare et helvede til den er der.. ren rutsjebane..

ja det er så
kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det ikke lige må være for dig som har været så meget igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Miin'Baby'Mus

BigBabyWish12 skriver:

Wow hvor er det bare fedt for dig at det gået så hurtigt, håber at det hele har hjulpet dig godt på vej, og at du ikke behøver at ringe ind i næste uge kunne være så skønt.

Har det præcis ligesom dig, aner bare ikke hvor jeg skal finde den nye motivation fra, fik jo at vide jeg skulle tabe 10 kg første gang, så tabte jeg 17 og tænke ej det må da være nok så, og så gjorde jeg ikke så meget ud af det mere, havde virkelig ikke regnet med at jeg skulle tabe mig meget mere jeg ved da godt jeg er for stor, er kun 167 så knap 100 kg er da alt for meget. men jeg syner jo ikke som sådan "fed".
Så nu er det bare en EVIG kamp for at komme ud og motionere og spise sundt, selvom det går godt med kosten, men det lidt hårdt ikke at holde så meget weekend med lidt snolder engang i mellem.

Motivatitionene skal nok komme, lige pludselig så er den der  Min kæreste og jeg har sagt at vi fra næste uge vil prøve at gå i gang med at spise sundt igen, så må vi se om vi bliver gode til det 

Ej så de har egentligt løjet lidt for dig eller hvad ?  Ville bliver eder rasende hvis jeg skulle tabe 10 kilo, men tabte 17 kg og så at det ikke var godt nok...

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

BigBabyWish12 skriver:

synes simpelthen det her barnløshed og venten er et rent HELVEDE

det hele er så dybt frustrerende

mine bryster gør så sindsygt ondt har faktisk gået med bh døgnet rundt de sidste 3 dage fordi de føles så tunge når jeg tager bh'en af er altså kun en str B så der ikke så meget at komme efter, men shit de ømme.

mit underliv river, niver og jager de sidste 2 dage, men ikke konstant men meget når jeg ligger ned eller når jeg sidder.

er total homonella og fatter faktisk slet ikke at kæresten kan holde mig ud for kan jeg sku snart ikke selv

har en cyklus på mellem 34-40 dage og har PCO, jeg har oplevet disse tegn så mange gange før, uden at der har været noget.
er i dag på dag 28 i cyklus, og er startet på metformin for 1½ mdr siden så har nok læst for mange succes historier med at nogen bliver gravide på metformin og ditten og datten,
tog en test i morges da vi skulle i ud idag og have en øl, den var selvfølgelig negativ som jeg også tænkte.

det kan godt være at det er for tidligt og det sagtens kan ske endnu MEN JEG GIVER BARE SNART OP.......

kan jeg ikke bar vågne i morgen 15 kg lettere og vi er i september så vi kan blive insemineret og komme ordenlig igang. Har snart været tilknyttet gyn i 10 mdr og indtil videre har behandlingen kun stået på vægttab og så metformin nu her.

Ja ved ikke hvad jeg vil med dette men nogengange trænger hønen her bare til at tudbrøle bag skærmen mens hun deler ud af sin sorger

åhhhh... De følelser kender jeg alt for godt ... .. 

Du får lige en stor 

Anmeld

19. maj 2012

BigHope13

Camillos skriver:

åhhhh... De følelser kender jeg alt for godt ... .. 

Du får lige en stor 

Tusind tak

Anmeld

19. maj 2012

BigHope13

Norman skriver:

Motivatitionene skal nok komme, lige pludselig så er den der  Min kæreste og jeg har sagt at vi fra næste uge vil prøve at gå i gang med at spise sundt igen, så må vi se om vi bliver gode til det 

Ej så de har egentligt løjet lidt for dig eller hvad ?  Ville bliver eder rasende hvis jeg skulle tabe 10 kilo, men tabte 17 kg og så at det ikke var godt nok...

Altså nok ikke løjet men følte mig lidt ført bag lyset da jeg troede det var det jeg skulle tabe i alt. Men det ene kg efter det andet og så havde jeg jo næsten smidt det dobbelte. Men fandt jo så ud af at det var fordi han mente at det var hvad jeg kunne nå at tabe på de 4 mdr der var imellem samtalerne.

Vi har taget en rigtig synde weekend og så skal den bare have en skalle fra på mandag. Tilbage til den sunde kost og så vil jeg til at cykle på arbejde (7km hver vej) så håber det giver list skub i sagerne igen.

Hvordan går det ellers dig?
Mine bryster er stadig utroligt ømme og nu gør dutterne direkte ondt. dog har jeg ikke så mange jag i understellet mere.

Anmeld

19. maj 2012

kbh-tøs

Kan kun sende en bunke af disse. Håber at du i lyset af vægttabet får en positiv test, hvor du snyder systemet.

Anmeld

19. maj 2012

BigHope13

kbh-tøs skriver:

Kan kun sende en bunke af disse. Håber at du i lyset af vægttabet får en positiv test, hvor du snyder systemet.

tusind tak
Det håber jeg også på

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

BigBabyWish12 skriver:

Altså nok ikke løjet men følte mig lidt ført bag lyset da jeg troede det var det jeg skulle tabe i alt. Men det ene kg efter det andet og så havde jeg jo næsten smidt det dobbelte. Men fandt jo så ud af at det var fordi han mente at det var hvad jeg kunne nå at tabe på de 4 mdr der var imellem samtalerne.

Vi har taget en rigtig synde weekend og så skal den bare have en skalle fra på mandag. Tilbage til den sunde kost og så vil jeg til at cykle på arbejde (7km hver vej) så håber det giver list skub i sagerne igen.

Hvordan går det ellers dig?
Mine bryster er stadig utroligt ømme og nu gør dutterne direkte ondt. dog har jeg ikke så mange jag i understellet mere.

Puha, "ført bag lyset" er stadig som at lyve i min verden, er meget dårlig til at samarbejde med sådan nogen. 

Ja vi har også bare hygget rigtig meget denne weekend. Kæreste har haft fødselsdag, så der har både været kæreste hygge og familiefødselsdage på programmet - tror ikke længere at jeg ved hvad rigtig mad er haha 

Og så til det spændende  Vi skal have en baby, eller i hvert fald ifølge min første positive graviditets test nogensinde  Så skal ringe til lægen i morgen. Hvor er jeg Pregnyl taknemmelig, er virkelig overrasket over den gode effekt.

Jeg ved ikke længere hvad jeg skal, kunne ikke sove videre  er restløs hehe.

Anmeld

20. maj 2012

BigHope13

Norman skriver:

Puha, "ført bag lyset" er stadig som at lyve i min verden, er meget dårlig til at samarbejde med sådan nogen. 

Ja vi har også bare hygget rigtig meget denne weekend. Kæreste har haft fødselsdag, så der har både været kæreste hygge og familiefødselsdage på programmet - tror ikke længere at jeg ved hvad rigtig mad er haha 

Og så til det spændende  Vi skal have en baby, eller i hvert fald ifølge min første positive graviditets test nogensinde  Så skal ringe til lægen i morgen. Hvor er jeg Pregnyl taknemmelig, er virkelig overrasket over den gode effekt.

Jeg ved ikke længere hvad jeg skal, kunne ikke sove videre  er restløs hehe.

Ej er det rigtig stort stort kæmpe stort tillykke Hehe ej hvor fantastisk. Uhh tror også jeg ville blive helt rund forvirret og ikke tro det var sandt hvis det skete for mig. ej hvor spændende

Anmeld

20. maj 2012

Miin'Baby'Mus

BigBabyWish12 skriver:

Ej er det rigtig stort stort kæmpe stort tillykke Hehe ej hvor fantastisk. Uhh tror også jeg ville blive helt rund forvirret og ikke tro det var sandt hvis det skete for mig. ej hvor spændende

Kan kun krydse fingre for dig nu   Og håber inderligt at du også snart får en spændende, god og dejlig nyhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.