Norman skriver:
Jeg skal også tabe 10 kg mere, MEGET frustrerende. Men jeg måtte godt få Pregnyl på klinikken selvom jeg stadig var overvægtig, og det lyder ikke engang som om at jeg SKAL tabe mig mere for at gå over til eks. inseminering, de syntes bare det ville være en god ting.
Jeg har også PCO, men må sige at jeg for første gang efter en omgang på pregnyl har en masse symptomer ligesom dig. Jeg tester stadig negativ, men har først testdag mandag og der er selvfølgelig også dem som bare tester sent
.. Jeg håber inderligt at den er der
Ligesom dig så virker det også næsten bare nemmere at give op - det er pisse hårdt.
Snakkede med min kusine tidligere i dag, hun er næsten lige gået igennem ufrivillig abort, og hun sagde at nogle gange skal man bare tro på det, bare luk øjnene og så tro på det.
Selvom at jeg ved at det kommer til at gøre ondt på mig, så vælger jeg at tro på at vi skal have en baby og at jeg snart tester positiv
. Min ømme bryster, niv og jag i siderne og til tider kvalme og ondt i lænen må da i sidste ende give pote 
Jeg tror for os begge 2 

Åh hvor er det egentlig rart at vide det ikke bare er mig som har de her følelser. Synes pt bare jeg er så sart.
Er i total tude humør her til aften,tror jeg er alt for træt og bare burde smutte i seng.
Grunden til at jeg skal tabe mig er fordi jeg skal under en bmi på 30 før at de på min klinik vil gå videre i behandling. Så det eneste jeg kan få lige nu er metformin.
Jeg var til scanning for 14 dage siden og fik en undersøgelse af mine æggeledere og der var det rigtig fint. samt havde jeg næsten ingen cyster tilbage på min venstre æggestok. så tror næsten jeg har fået for meget positivt at vide og nu bilder mit hoved mig alt muligt ind.
Men håber så meget på det det at jeg har drømt at jeg testede positivt i nat. ej det var bare en drøm jeg ikke ville vågne fra.
Tusind tak for dit svar håber vi begge har heldet med os. hvor længe har i prøvet og hvornår har du testdag
Anmeld