Norman skriver:
Sådan foregår det slet ikke her. Vi var selvfølgelig til en første samtale hvor de scannede mig, men så snakkede vi og allerede første gang fik jeg Pregnyl med hjem - jeg var total overrasket over hvor stærkt alting gik
.. Så skulle jeg derop igen 14 dage efter til en ny scanning hvor det bare så så fint ud med 3 æg og en snarlig ÆL. Senere skulle jeg så have taget blodprøver for at tjekke om der overhovedet har været ÆL, men det finder jeg først ud af ved næste samtale - HVIS der bliver en næste samtale, hvis jeg er gravid så behøver jeg ikke ringer dertil i næste uge jo.
Så alt går bare tjep tjep tjep her

Jeg vejede 117 kg, men er så meget høj og behøver derfor ikke tabe mig forfærdeligt meget i forhold til gennemsnittet
Men skide flot at du har tabt dig så meget, syntes lidt jeg er gået i stå og mangler ny inspiration
Men nu må vi se ..
Wow hvor er det bare fedt for dig at det gået så hurtigt, håber at det hele har hjulpet dig godt på vej, og at du ikke behøver at ringe ind i næste uge

kunne være så skønt.
Har det præcis ligesom dig, aner bare ikke hvor jeg skal finde den nye motivation fra, fik jo at vide jeg skulle tabe 10 kg første gang, så tabte jeg 17 og tænke ej det må da være nok så, og så gjorde jeg ikke så meget ud af det mere, havde virkelig ikke regnet med at jeg skulle tabe mig meget mere

jeg ved da godt jeg er for stor, er kun 167 så knap 100 kg er da alt for meget. men jeg syner jo ikke som sådan "fed".
Så nu er det bare en EVIG kamp for at komme ud og motionere og spise sundt, selvom det går godt med kosten, men det lidt hårdt ikke at holde så meget weekend med lidt snolder engang i mellem.
Anmeld