Søger desperat dit bedste rengøringstip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Madam Blå skriver:

Altså bare tørrer pladen over med en fugtig klud inden?

Ja.. Jeg tager en klud og tørre af først, og tager alt det jeg nu kan med  den. Så tager jeg skraberen og skraber alt der sidder fast af. Så tager jeg det der sterling og sprøjter lidt ud på pladen. Tager et køkkenrulle pg smørre det rundt i cirkelbevægelser indtil jeg har været overalt. Herefter tager jeg et nyt køkkenrulle og bevæger det i cikelbevægelser igen, for at fjerne det. Vupti, den skinner helt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Madam Blå

Nadja+Baby+2012 skriver:

Ja.. Jeg tager en klud og tørre af først, og tager alt det jeg nu kan med  den. Så tager jeg skraberen og skraber alt der sidder fast af. Så tager jeg det der sterling og sprøjter lidt ud på pladen. Tager et køkkenrulle pg smørre det rundt i cirkelbevægelser indtil jeg har været overalt. Herefter tager jeg et nyt køkkenrulle og bevæger det i cikelbevægelser igen, for at fjerne det. Vupti, den skinner helt igen

Tusind tak for hjælpen!

Anmeld

18. maj 2012

fnuggi

Madam Blå skriver:

Altså bare tørrer pladen over med en fugtig klud inden?

ja 

Anmeld

18. maj 2012

Holbæktrunten

Madam Blå skriver:

Nej, det har jeg ikke. Ved ikke om jeg tør? Har du prøvet det?

Det har jeg - og det virker. Problemet er bare at de bliver sløve efter et stk tid, så her i hytten bruger vi bare de der lange knivblade man køber til hobbyknive - fungerer fint

Anmeld

18. maj 2012

Filuca

Madam Blå skriver:

Jeg har en glaskeramisk kogeplade. Og jeg HADER den. Den er simpelthen så grim.. Den har fået nogle mærker, eller hvad det er. Det er som om, der er pletter på. Men det er ikke snavs, og kan ikke mærkes når man rører ved den.

Er ret sikker på, at det bare er af for ringe kvalitet til at den kan holde til al den varme.

Men jeg kan simpelthen ikke få dem af. Og nu står vi og skal flytte, og da det var nyt da vi flyttede ind, skal det også se nyt ud, når vi flytter ud..

Hvad søren gør jeg??

Jeg plejer at bruge det der ovnrens, der bliver til hvidt skum, når man sprøjter det ud. Hvis du lader det sidde lidt på kogepladen, og så bare tørrer af med en klud bagefter, plejer det at tage alt, så pladen ser ud som ny bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.