Søger desperat dit bedste rengøringstip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Madam Blå

Munder skriver:

Det er en lille sort bøtte ;-)

Mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Madam Blå

AalborgPigen skriver:

Jeg plejer at bruge skurepulver, meget lidt.. Lade det sidde lidt.. og så bruge sådan en skraber dertil ..  

Jeg tror jeg vil prøve det der vitro-gel, og hvis det ikke tager det - så må jeg finde mig sådan en skraber

Jeg var helt forskrækket over, at man bruger sådan nogle, men kan høre at der er flere, der bruger dem Troede de ville lave ridser osv.

Anmeld

17. maj 2012

Mussen2

Madam Blå skriver:

Nu har jeg ledt, men vi har ikke sådan en.. Underligt. Sådan er det nok at bo i leje-lejlighed

Men jeg vil prøve det der vitro gel eller hvad det hed, og hvis det ikke virker, så må jeg jo skrabe det af. Man kan vel købe sådan en i diverse hvidevareforretninger

Det er egentlig blot et barberblad. Virker kanon og tager lige lidt mere end diverse glaskeramiske rense

Anmeld

17. maj 2012

Mussen2

Madam Blå skriver:

Jeg tror jeg vil prøve det der vitro-gel, og hvis det ikke tager det - så må jeg finde mig sådan en skraber

Jeg var helt forskrækket over, at man bruger sådan nogle, men kan høre at der er flere, der bruger dem Troede de ville lave ridser osv.

Keramisk materiale er meget, meget hårdt og ridses ikke sådan lige

Anmeld

17. maj 2012

Muffin_girl

Madam Blå skriver:

Nej slet ikke  

Anmeld

17. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Madam Blå skriver:

Nej, det har jeg ikke. Ved ikke om jeg tør? Har du prøvet det?

Hvis du går i føtex kan du købe det hele.. Rens + den der skraber. Du skal os ha skraberen for at det bliver helt godt.. du skraber først også bruger du det rens du køber bagefter.. Så ser den ud som ny

Anmeld

17. maj 2012

Madam Blå

Mussen2 skriver:

Keramisk materiale er meget, meget hårdt og ridses ikke sådan lige

Ja, du har helt ret Syntes bare det virkede så voldsomt, at bruge et barberblad. Men hvis det virker - så er det jo bare det jeg skal

Tak for hjælpen!

Anmeld

17. maj 2012

Madam Blå

Nadja+Baby+2012 skriver:

Hvis du går i føtex kan du købe det hele.. Rens + den der skraber. Du skal os ha skraberen for at det bliver helt godt.. du skraber først også bruger du det rens du køber bagefter.. Så ser den ud som ny

Så slår jeg et smut forbi føtex i morgen Mange tak for hjælpen!

Anmeld

17. maj 2012

fnuggi

hvis du gør pladen fugtig inden du skraber så er du helt sikker på du ikke ridser pladen det gør vi hos kunder der har sådan et komfur og gør det også her hjemme 

Anmeld

17. maj 2012

Madam Blå

fnuggi skriver:

hvis du gør pladen fugtig inden du skraber så er du helt sikker på du ikke ridser pladen det gør vi hos kunder der har sådan et komfur og gør det også her hjemme 

Altså bare tørrer pladen over med en fugtig klud inden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.