Søger desperat dit bedste rengøringstip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Madam Blå

Jeg har en glaskeramisk kogeplade. Og jeg HADER den. Den er simpelthen så grim.. Den har fået nogle mærker, eller hvad det er. Det er som om, der er pletter på. Men det er ikke snavs, og kan ikke mærkes når man rører ved den.

Er ret sikker på, at det bare er af for ringe kvalitet til at den kan holde til al den varme.

Men jeg kan simpelthen ikke få dem af. Og nu står vi og skal flytte, og da det var nyt da vi flyttede ind, skal det også se nyt ud, når vi flytter ud..

Hvad søren gør jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Du kan købe sådan et middel som er beregnet til at gøre dem rent i. De har sådan nogle korn i, som sliber kogepladen, og den bliver fin. Den jeg bruger er af mærket sterling, og virker super godt.. Der står brugsanvisning bagpå og det hele

Anmeld

17. maj 2012

solsikken41

Prøv med Toprens,det er til keramisk komfur og kan købes i hvidvare forretninger. Koster ca 60 kr for en flaske..

Anmeld

17. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Madam Blå skriver:

Jeg har en glaskeramisk kogeplade. Og jeg HADER den. Den er simpelthen så grim.. Den har fået nogle mærker, eller hvad det er. Det er som om, der er pletter på. Men det er ikke snavs, og kan ikke mærkes når man rører ved den.

Er ret sikker på, at det bare er af for ringe kvalitet til at den kan holde til al den varme.

Men jeg kan simpelthen ikke få dem af. Og nu står vi og skal flytte, og da det var nyt da vi flyttede ind, skal det også se nyt ud, når vi flytter ud..

Hvad søren gør jeg??

Hov, citerer lige

Anmeld

17. maj 2012

Madam Blå

Nadja+Baby+2012 skriver:

Du kan købe sådan et middel som er beregnet til at gøre dem rent i. De har sådan nogle korn i, som sliber kogepladen, og den bliver fin. Den jeg bruger er af mærket sterling, og virker super godt.. Der står brugsanvisning bagpå og det hele

Jeg har nemlig et af dem, der skulle være godt. Men det er ikke med slibekorn, og det er garanteret det, der mangler Tusind tak for svar!

Anmeld

17. maj 2012

Madam Blå

solsikken41 skriver:

Prøv med Toprens,det er til keramisk komfur og kan købes i hvidvare forretninger. Koster ca 60 kr for en flaske..

Det skriver jeg mig bag øret!

Tusind tak for svar

Anmeld

17. maj 2012

Munder

Madam Blå skriver:

Hvad søren gør jeg??

Vitro-glen det er genialt

Anmeld

17. maj 2012

Madam Blå

Munder skriver:

Vitro-glen det er genialt

Hvor finder jeg det?

Anmeld

17. maj 2012

Mussen2

Har du prøvet med en skraber til keramiske plader?

Anmeld

17. maj 2012

Munder

Madam Blå skriver:

Hvor finder jeg det?

I de fleste dagligvarebutikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.