Anonym skriver:
Min moster fik fjernet sin livmoder da hun var på min alder fordi hun havde kræft, så det sætter nogle ting i perspektiv. Men dengang var man jo ikke nær så oplyst som i dag.
Det er svært at få tankerne væk, jeg skal nok bare lige sluge den og accepterer at vi alligevel ikke kan starte projekt baby før til næste år 
De er kommet så meget videre,

Kender den situation du står i, jeg fik konstateret lette celleforandringer, skulle til kontrol hvor de havde udviklet sig efter det halve år, og blev så henvist til gynækologisk afdeling, hvor de skulle se hvilken virus der var skyld i det, de tog så også et celleskrab, her ca 4 måneder efter havde det udviklet sig til et forstadie til kræft, blev så tilbudt kejlesnit og nu er der ingenting. Det skal siges jeg blev gravid ca 3-4 måneder efter jeg fik foretaget kejlesnit. Jeg skal bare tilkontrol når jeg har født. de vil ikke tage celleskrab når man er gravid, da det kan give et falsk billede.
Men man kan sagtens blive gravid trods af celleforandringer. Nogle har jo lette celleforandringer stort set hele livet

Selvom det er svært, så mener jeg ikke du har noget at være bange for, de opdager det i tide nu til dags
Anmeld