nogen der er i behandling med immunoglobulin og binyrebarkon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

sweet

aarhusmor skriver:

Det er det samme her. Mine æg var formentlig også bedre tidligere, men blev angrebet. Jeg har oplevet det siden 1990. Nu er jeg 41. Jeg har fået een søn og det var på økologisk vis og ingen forstår hvorfor det lykkedes den ene gang. Men det gør jeg, for han er så stærk og skøn

Men jeg har mistet mange og nu har vi opgivet. Helbreddet er ikke med mig mere desværre.

Men jeg vil ønske dig held og lykke. Ole Bjarnes behandling har jeg set virke på andre

er da ked af at høre du ikke kan, men det er da altid noget du har din søn?

ved de hvorfor dine æg bliver angrebet? er det inden de bliver befrugtet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

aarhusmor

sweet skriver:

er da ked af at høre du ikke kan, men det er da altid noget du har din søn?

ved de hvorfor dine æg bliver angrebet? er det inden de bliver befrugtet?

Nej det ved jeg ikke. Vi nåede aldrig til andet end de første immunoglobulinbehandlinger, inden ægget bliver befrugtet. Men da ægget ikke var der, måtte vi stoppe. Vi skulle have haft donoræg i november, men mit helbred er ikke godt. Så jeg opgav og ville hellere være noget for den søn jeg har, end at kæmpe videre

Anmeld

24. maj 2012

sweet

aarhusmor skriver:

Nej det ved jeg ikke. Vi nåede aldrig til andet end de første immunoglobulinbehandlinger, inden ægget bliver befrugtet. Men da ægget ikke var der, måtte vi stoppe. Vi skulle have haft donoræg i november, men mit helbred er ikke godt. Så jeg opgav og ville hellere være noget for den søn jeg har, end at kæmpe videre

det forstår jeg også godt, men det må være hårdt når man gerne vil have en mere.. håber da dit helbred snart blier bedre..

Anmeld

24. maj 2012

aarhusmor

sweet skriver:

det forstår jeg også godt, men det må være hårdt når man gerne vil have en mere.. håber da dit helbred snart blier bedre..

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.