nogen der er i behandling med immunoglobulin og binyrebarkon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

sweet

Tullepigen90 skriver:

Nu prøver jeg godtnok ikke lige pt på at blive gravid, men jeg tager Binyrerbarkhormon og har gjort det i mange år efterhånden, så hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at spørge 

hvilke binyrebarkomoner får du??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Tullepigen90

sweet skriver:

hvilke binyrebarkomoner får du??

Ligenu får jeg Hydrocortison, men jeg har også fået Prednisolon tidligere..

Anmeld

20. maj 2012

sweet

Tullepigen90 skriver:

Ligenu får jeg Hydrocortison, men jeg har også fået Prednisolon tidligere..

jeg får prednison lige nu og har fået det før mod min tarm, men er godt nok spændt på det andet jeg skal have..

hvad får du det for?

Anmeld

21. maj 2012

Tullepigen90

Det kan jeg godt forstå. Jeg krydser fingre for det bedste

Jeg får det på grund af en sjælden Hypofyse og binyrersygdom, og det skal jeg have for livstid. Har du også taget meget på i vægt?

Anmeld

22. maj 2012

sweet

Tullepigen90 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg krydser fingre for det bedste

Jeg får det på grund af en sjælden Hypofyse og binyrersygdom, og det skal jeg have for livstid. Har du også taget meget på i vægt?

inden jeg fik binyrebarkomonerne for min tarmsygdom havde jeg tabt mig rigtig meget og var meget syg, men da jeg så tog dem for at få min mave i ro tog jeg 10 kg på, på ca 3 mdr hehe

og det der immunglobiner fik jeg for første gang i går..

Anmeld

22. maj 2012

aarhusmor

Jeg har været på det og med prednisolon,

Jeg havde ingen bivirkninger af immunoglobulinen. Men jeg var ikke syg i 3 måneder efter behandling, hvilket var ret usædvanligt.

Prednisolonen var jeg ikke glad for, men det er svært at forklare hvorfor. Men jeg har ikke det bedste helbred og jeg følte at jeg fik sådanne ture hvor kroppen havde det værre efter indtagelsen af det.

Anmeld

23. maj 2012

sweet

aarhusmor skriver:

Jeg har været på det og med prednisolon,

Jeg havde ingen bivirkninger af immunoglobulinen. Men jeg var ikke syg i 3 måneder efter behandling, hvilket var ret usædvanligt.

Prednisolonen var jeg ikke glad for, men det er svært at forklare hvorfor. Men jeg har ikke det bedste helbred og jeg følte at jeg fik sådanne ture hvor kroppen havde det værre efter indtagelsen af det.

jeg har det også lidt ubehageligt når jeg lige starter på binyrebakomoner, men nu er det kun 5 mg jeg får og det er kun lidt jeg mærker til det, men da jeg fik det for min mave sygdom var det en højere dosis og da jeg fik 40 mg havde jeg det bare så skidt af det, skal helst have under 25 mg for ikke at få det for dårligt..

hjalp det dig fertilitets mæssigt at fåmden behandling??

Anmeld

23. maj 2012

aarhusmor

sweet skriver:

jeg har det også lidt ubehageligt når jeg lige starter på binyrebakomoner, men nu er det kun 5 mg jeg får og det er kun lidt jeg mærker til det, men da jeg fik det for min mave sygdom var det en højere dosis og da jeg fik 40 mg havde jeg det bare så skidt af det, skal helst have under 25 mg for ikke at få det for dårligt..

hjalp det dig fertilitets mæssigt at fåmden behandling??

Nej desværre ikke, for ingen af mine æg duede

Anmeld

23. maj 2012

sweet

aarhusmor skriver:

Nej desværre ikke, for ingen af mine æg duede

åååhhh det er jeg ked af at høre..

så vidt jeg ved så danner jeg fint æg, men problemet er når spiren så er lavet så tror de at mine hvide blodlegmer angriber det

Anmeld

23. maj 2012

aarhusmor

sweet skriver:

åååhhh det er jeg ked af at høre..

så vidt jeg ved så danner jeg fint æg, men problemet er når spiren så er lavet så tror de at mine hvide blodlegmer angriber det

Det er det samme her. Mine æg var formentlig også bedre tidligere, men blev angrebet. Jeg har oplevet det siden 1990. Nu er jeg 41. Jeg har fået een søn og det var på økologisk vis og ingen forstår hvorfor det lykkedes den ene gang. Men det gør jeg, for han er så stærk og skøn

Men jeg har mistet mange og nu har vi opgivet. Helbreddet er ikke med mig mere desværre.

Men jeg vil ønske dig held og lykke. Ole Bjarnes behandling har jeg set virke på andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.