nogen der er i behandling med immunoglobulin og binyrebarkon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

sweet

ja som overskriften siger så vil jeg høre om der er nogen a jer her inde der er i behandling med immunoglobuiner og binyrebarkomoner??

og hvordan havde i det efter infusion af immunoglobuiner??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

sweet

slet ingen???????????????

Anmeld

16. maj 2012

sweet

øv havde håbet på a få nogle gode fif og info

Anmeld

16. maj 2012

ønskebørn74

sweet skriver:

øv havde håbet på a få nogle gode fif og info

prøv på min-mave.dk  der er en kæmpe gruppe af kvinder i IVF/ICSI behandling og jeg ved der er en del, der har prøvet det.. bruger selv siden indimellem til inf.. men kan bedst li baby.dk fordi vi kommer hinnanden ved her..

Anmeld

16. maj 2012

sweet

ønskebarn74 skriver:

prøv på min-mave.dk  der er en kæmpe gruppe af kvinder i IVF/ICSI behandling og jeg ved der er en del, der har prøvet det.. bruger selv siden indimellem til inf.. men kan bedst li baby.dk fordi vi kommer hinnanden ved her..

ja er bare ikke så glad for den hjemmeside, da jeg i sin tid gerne ville være medlem der også, da jeg havde tabt første gang, og så fik jeg en besked tilbage om jeg skulle have en terminsdato for at være der, det blev jeg rigtig sur og skuffet over og klagede derfor, og så ente det med jeg godt måtte være der, men der havde jeg bare ikke lysten efter det slag man fik i hovedet

men det går nok

Anmeld

16. maj 2012

ønskebørn74

sweet skriver:

ja er bare ikke så glad for den hjemmeside, da jeg i sin tid gerne ville være medlem der også, da jeg havde tabt første gang, og så fik jeg en besked tilbage om jeg skulle have en terminsdato for at være der, det blev jeg rigtig sur og skuffet over og klagede derfor, og så ente det med jeg godt måtte være der, men der havde jeg bare ikke lysten efter det slag man fik i hovedet

men det går nok

bruger den også kun når der ikke er info nok at hente her..

Anmeld

16. maj 2012

sweet

ønskebarn74 skriver:

bruger den også kun når der ikke er info nok at hente her..

hehe det er altid godt at have flere steder, ved faktisk slet ikke om min behandling går ind under de der ting du skrev, det er rimelig nyt for mig at finde ud af hvad alle de forskellige betegnelser betyder, det er jo en hel jungle at finde rundt i her i starten

Anmeld

16. maj 2012

quindelist

sweet skriver:

ja som overskriften siger så vil jeg høre om der er nogen a jer her inde der er i behandling med immunoglobuiner og binyrebarkomoner??

og hvordan havde i det efter infusion af immunoglobuiner??

Jeg er i behandling med immunglobuliner af en anden årsag end infertilitet -men kan næsten forstå at det er bivirkninger du spørger til så måske jeg kan byde ind alligevel

Jeg bliver totalt speedet og sover dårligt de første dage efter en dosis, præcis som om jeg har siddet i stikkontakten natten over

Anmeld

16. maj 2012

sweet

quindelist skriver:

Jeg er i behandling med immunglobuliner af en anden årsag end infertilitet -men kan næsten forstå at det er bivirkninger du spørger til så måske jeg kan byde ind alligevel

Jeg bliver totalt speedet og sover dårligt de første dage efter en dosis, præcis som om jeg har siddet i stikkontakten natten over

hehe... ja nu har jeg fået infusion med noget der hedder remikade pga tarmsygdom, og det var meningen jeg skulle have haft det på skejby  bare en mindre dosis pga noget med mit immunforsvar, men nu vil han alligevel give mig det på fertelitetsklinikken da det er en lidt større dosis..

har du oplevet noget eksem ved det?? tager det også 4 timer for dig at få det???

Anmeld

16. maj 2012

Tullepigen90

Nu prøver jeg godtnok ikke lige pt på at blive gravid, men jeg tager Binyrerbarkhormon og har gjort det i mange år efterhånden, så hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at spørge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.