Er der mon en advokat herinde?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

EnSødMor

Hej  

jeg ved godt din tråd er ved at være gammel, men tillader mig at spørge alligevel...  

havde du termin inden eksamenen? Eller efter  

Jeg går selv på Vuc og vi planlægger en graviditet snarest, meeeeen jeg vil prøve at få terminen så tæt på efter eksamen, så jeg kan færdig gøre min skole...  

Ville bare lige høre din historie omkring det, hvis du vil dele  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Krussedulle

Frk-S skriver:

Hej  

jeg ved godt din tråd er ved at være gammel, men tillader mig at spørge alligevel...  

havde du termin inden eksamenen? Eller efter  

Jeg går selv på Vuc og vi planlægger en graviditet snarest, meeeeen jeg vil prøve at få terminen så tæt på efter eksamen, så jeg kan færdig gøre min skole...  

Ville bare lige høre din historie omkring det, hvis du vil dele  

Uh ja. Den er snart gammel

Jeg havde termin et par måneder før eksamen, men i og med det var flex, altså, selvstudie, havde det i princippet ikke nogen betydning!

Jeg kom på kontanthjælp, indtil min barsel sluttede. Dvs et år, og måtte så starte forfra, surt! Men der var jo ikke så meget at gøre!

Endte så med stress, og er så startet forfra for 2 gang!

Men så længe jeg er fast besluttet på at nå i mål, og få min uddannelse.. så er jeg næsten ligeglad med hvor lang tid, det kommer til at tage

(Altså jeg mener, hvis der skulle snige sig en barsel ind i mellem)

Anmeld

28. august 2013

EnSødMor

Krussedulle skriver:

Uh ja. Den er snart gammel

Jeg havde termin et par måneder før eksamen, men i og med det var flex, altså, selvstudie, havde det i princippet ikke nogen betydning!

Jeg kom på kontanthjælp, indtil min barsel sluttede. Dvs et år, og måtte så starte forfra, surt! Men der var jo ikke så meget at gøre!

Endte så med stress, og er så startet forfra for 2 gang!

Men så længe jeg er fast besluttet på at nå i mål, og få min uddannelse.. så er jeg næsten ligeglad med hvor lang tid, det kommer til at tage

(Altså jeg mener, hvis der skulle snige sig en barsel ind i mellem)

Okay.. Ej hvor øv, men godt at du ved hvad du vil.. så skal du nok klare den. 

men hvorfor var året spildt? - Man kan jo godt komme op i eksamen på flex ikke? Selvom man er gravid/har født ? Og det samme med en rigtig eksame? :-) Eller har jeg misforstået noget? 

Anmeld

28. august 2013

Krussedulle

Frk-S skriver:

Okay.. Ej hvor øv, men godt at du ved hvad du vil.. så skal du nok klare den. 

men hvorfor var året spildt? - Man kan jo godt komme op i eksamen på flex ikke? Selvom man er gravid/har født ? Og det samme med en rigtig eksame? :-) Eller har jeg misforstået noget? 

Jo sagtens

Men jeg blev smidt ud! derfor jeg ikke kunne gå op..

Anmeld

28. august 2013

EnSødMor

Krussedulle skriver:

Jo sagtens

Men jeg blev smidt ud! derfor jeg ikke kunne gå op..

Nårh, på den måde ;-) Tak for svar... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.