Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det mener jeg bestemt ikke..
Mener jeg bestemt hellere ikke man må!!!
Men er desværre ikke advokat, så kan ikke svare dig 100%.
Men tror ikke man må nægte en gravid at opstarte et studie!!
Krussedulle skriver: .. Kunne godt bruge lidt kyndig vejledning! Må man nægte en gravid, optagelse på et studie? Bare fordi hun er gravid?
.. Kunne godt bruge lidt kyndig vejledning! Må man nægte en gravid, optagelse på et studie? Bare fordi hun er gravid?
Jeg aner ikke om det er lovligt, men har hørt at en der skulle læse til sygeplejeske fik at vide at hun ikke måtte gå på barsel/orlov det første halve år, så hvis de har den regl og den er ens for alle, så kunne jeg da godt forestille mig at de også må sige du ikke kan blive optaget før efter du har født og været på barsel.
metteswn skriver: Jeg aner ikke om det er lovligt, men har hørt at en der skulle læse til sygeplejeske fik at vide at hun ikke måtte gå på barsel/orlov det første halve år, så hvis de har den regl og den er ens for alle, så kunne jeg da godt forestille mig at de også må sige du ikke kan blive optaget før efter du har født og været på barsel.
Krussedulle skriver: Også på VUC?
Også på VUC?
Jeg må ærligt indrømme jeg ikke kender reglerne, men hvis nogle godt må, så må andre vel også? Jeg tænker bare du skal spørge ind i detaljer om hvorfor man ikke må blive optaget og hvor det står henne i deres regler.
metteswn skriver: Jeg må ærligt indrømme jeg ikke kender reglerne, men hvis nogle godt må, så må andre vel også? Jeg tænker bare du skal spørge ind i detaljer om hvorfor man ikke må blive optaget og hvor det står henne i deres regler.
Er det dig eller din skole der har meldt dig ud ved en fejl?
Men kommer vel an på hvilket studie du skal starte på.
Hejsa.
Har læst jura i 2 år men lige din problemstilling kan jeg dog ikke løse.
Der findes forskellige gratis juridiske rådgivningscentre rundt om i landet. Ved der ligger et her i Odense hvor jeg bor b.la. Du kunne prøve at opsøge et sådan.
Held og lykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128