Okay, men det synes jeg er noget fis af ham at sige. Sig bare til ham, at du vil være sikker på at huske det hele korrekt så derfor er din mor med på en lytter -hun skal ikke sige noget blot lytte. Du kan jo sige, at det også er fordi du næsten lige har født, hvis det er.
Jeg forstår ikke, at du ikke har en tutor? Læser du på fuld tid? Så er der et krav om at man har sådan en -det er typisk en lærer, og man har 2-3 samtaler, hvor man taler om hvordan det går på studiet/skolen. Tutoren kan ikke melde ud, og har ikke tavshedspligt, men kan fx tale med faglærere osv.
Hvad med din faglærer bakker h*n dig op og var du til undervisning i december?
-Altså jeg er selv hf-lærer og er også tutor, og jeg vil sige, at hvis en af mine elever blev meldt ud, men kom til undervisningen fordi h*n at det var en fejl, så ville jeg sende personen ned til vejledningen med det samme, og jeg ville fortælle den personlige vejleder, at en evt. aftale var overholdt. Hvis en af dem jeg er tutor for stod i den situation, så ville jeg gribe fat i faglærerne og måske også inspektor og udtrykke min undren.
Anmeld