til jer der ikke prøvede at lavee baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

1990h

KittyGirl skriver:

jeg får ikke menstruation og har ikke haft det i mange år pga. jeg har fået p-sprøjte, og så var der mistanke om PCO osv. så jeg valgte at få min krop renset igennem og tog ingen svangerskabsforebyggende medicin...

men med jævne mellemrum, har jeg ALTID taget en graviditetstest, fordi det er lidt, er jeg gravid eller ikke gravid, jeg kan jo ikke se det ved udebleven mens...

men jeg købte en graviditets test pga. jeg havde vildt ondt i mine bryster... og de var meget spændte... og der var så sandelig også to meget tydelige streger dagen efter

hold da op det må ha været en overraskelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Zeus

Hansen1990 skriver:

vi her hjemme overvejer muligvis at starte pb også det meget sjovt at læse hvordan folk opdagede det..
for syntes også man læser til mange hvor symptomerne måske er indbildning fordi man håber og håber

Uuuh

Bliver helt misundelig

Anmeld

14. maj 2012

Ryberg

Hansen1990 skriver:

hold da op det må ha været en overraskelse

meget, og det var overhovedet ikke planlagt.. og med de få gange vi dyrkede sex på det tidspunkt.. Haha... Så har der virkelig været en der vil frem i livet

Anmeld

14. maj 2012

Emily2012<3

Føler mig lidt overset.. 

Anmeld

14. maj 2012

Kamulla

øhm... der avr ikke noget der gjorde at jeg troede jeg avr gravid.. for det troede jeg ikke... men... skulle holde fødselsdag og havde en "gammel" test fra en veninde liggende... (min mor kigger i skuffer) så dagen efter Justin Timberlækker (søndag kl 01) tester jeg så for den skulle ikke bare smides ud ubrugt... BUM... den var positiv.. og SÅ kom alle symptomerne og maven voksede i selv samme sek

var over 8 uger henne da jeg testede positiv.. og det havde været en ret vild sommer

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Emily2012<3 skriver:

Føler mig lidt overset.. 

heej årh, dette er bestemt ikke meningen, der kom bar så mange svar lige pludselig

men det var da en dejlig overraskelse, er i sammen fast nu så dig og din kæreste?.. det er lidt sødt du fik halsbrand og tænkte på baby..det tror jeg ik jeg vil gøre..men nu havde i jo også været igang før

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Kamulla skriver:

øhm... der avr ikke noget der gjorde at jeg troede jeg avr gravid.. for det troede jeg ikke... men... skulle holde fødselsdag og havde en "gammel" test fra en veninde liggende... (min mor kigger i skuffer) så dagen efter Justin Timberlækker (søndag kl 01) tester jeg så for den skulle ikke bare smides ud ubrugt... BUM... den var positiv.. og SÅ kom alle symptomerne og maven voksede i selv samme sek

var over 8 uger henne da jeg testede positiv.. og det havde været en ret vild sommer

hold da op hvor vildt
men alt var som det sku være så?

Anmeld

14. maj 2012

Isaac's mor

Hansen1990 skriver:

hvor langt var du henne?

Hmmm, det var lidt forskelligt.. Altså mit bryst voksede bare lige pludselig, det kan være i uge 3-4 måske (det skete ihvertfald først), også løb jeg i uge 5 hvor det føltes anderledes og fik kvalme i uge 6 cirkaaaa.. Også testede jeg mig i uge 7 hvor den både var negativ og positiv.. Den viste først 100% positiv i uge 8 faktisk :p

Anmeld

14. maj 2012

Emily2012<3

Hansen1990 skriver:

heej årh, dette er bestemt ikke meningen, der kom bar så mange svar lige pludselig

men det var da en dejlig overraskelse, er i sammen fast nu så dig og din kæreste?.. det er lidt sødt du fik halsbrand og tænkte på baby..det tror jeg ik jeg vil gøre..men nu havde i jo også været igang før

Helt iorden.

Ja vi er sammen fast nu.. Og har været det siden jeg blev gravid..

Jamen tøserne sagde til mig at jeg skulle teste.. Sad jo nemlig og skrev jeg havde ømme dutter og halsbrand..

Havde ikke selv tænkt over det kunne være en baby..

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Sophie.Hammershøy skriver:

Hmmm, det var lidt forskelligt.. Altså mit bryst voksede bare lige pludselig, det kan være i uge 3-4 måske (det skete ihvertfald først), også løb jeg i uge 5 hvor det føltes anderledes og fik kvalme i uge 6 cirkaaaa.. Også testede jeg mig i uge 7 hvor den både var negativ og positiv.. Den viste først 100% positiv i uge 8 faktisk :p

okai det var også lidt sent du kunne teste positivt så ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.