til jer der ikke prøvede at lavee baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

1990h

LuLy skriver:

Jeg havde ingen symptomer. Og min menstruation er tit uregelmæssig, og har tit oplevet at den har været forsinket men lige netop ved den menstruation hvor jeg var gravid, der VIDSTE jeg bare, at jeg var gravid. Jeg kunne fornemme det. Meget mærkeligt

ej hvor skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

1990h

_-Kathrine-_ skriver:

Omkring de 3+5/6 stykker

okai

Anmeld

14. maj 2012

Zeus

Hansen1990 skriver:

så må man sige der var lidt tidlige symptomer..hehe eeej hvor irriterende

Jeg tror også kun jeg bed mærke i det, fordi jeg havde været gravid før.. Dén fornemmelse kunne jeg i hvert fald huske
Ellers var der nok gået en uge eller to mere, inden jeg havde tænkt på at tage en test..

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Zeus skriver:

Jeg tror også kun jeg bed mærke i det, fordi jeg havde været gravid før.. Dén fornemmelse kunne jeg i hvert fald huske
Ellers var der nok gået en uge eller to mere, inden jeg havde tænkt på at tage en test..

nårrh ja okay..smiler

Anmeld

14. maj 2012

Isaac's mor

Hansen1990 skriver:

hvilke symptomer gjorde så at i skænkede tanken: shit er det mon en baby?.. altså udebleven menstruation kender vi jo..men havde i andre tidlige symptomer hvor det viste sig at det var pga baby. som i ikke prøvede at lave?

Mit ene bryst voksede HELT vildt, havde mega kvalme, var super træt og når jeg løb gjorder det ondt i maven og det var som om der var et eller andet derinde i maven som ikke kunne lide det

Anmeld

14. maj 2012

Ryberg

jeg får ikke menstruation og har ikke haft det i mange år pga. jeg har fået p-sprøjte, og så var der mistanke om PCO osv. så jeg valgte at få min krop renset igennem og tog ingen svangerskabsforebyggende medicin...

men med jævne mellemrum, har jeg ALTID taget en graviditetstest, fordi det er lidt, er jeg gravid eller ikke gravid, jeg kan jo ikke se det ved udebleven mens...

men jeg købte en graviditets test pga. jeg havde vildt ondt i mine bryster... og de var meget spændte... og der var så sandelig også to meget tydelige streger dagen efter

Anmeld

14. maj 2012

Zeus

Hansen1990 skriver:

nårrh ja okay..smiler

Er der en speciel grund til at du spørger?

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Sophie.Hammershøy skriver:

Mit ene bryst voksede HELT vildt, havde mega kvalme, var super træt og når jeg løb gjorder det ondt i maven og det var som om der var et eller andet derinde i maven som ikke kunne lide det

hvor langt var du henne?

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Zeus skriver:

vi her hjemme overvejer muligvis at starte pb også det meget sjovt at læse hvordan folk opdagede det..
for syntes også man læser til mange hvor symptomerne måske er indbildning fordi man håber og håber

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Zeus skriver:

men det dejligt i gider svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.