til jer der ikke prøvede at lavee baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

1990h

hvilke symptomer gjorde så at i skænkede tanken: shit er det mon en baby?.. altså udebleven menstruation kender vi jo..men havde i andre tidlige symptomer hvor det viste sig at det var pga baby. som i ikke prøvede at lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Zeus

Hansen1990 skriver:

hvilke symptomer gjorde så at i skænkede tanken: shit er det mon en baby?.. altså udebleven menstruation kender vi jo..men havde i andre tidlige symptomer hvor det viste sig at det var pga baby. som i ikke prøvede at lave?

Altså vi prøvede jo som sådan med Cajsa, men lod det være op til tilfældighederne.. Dvs. jeg prøvede ikke på at beregne ægløsning eller lign, jeg stoppede bare med præventionen..

Jeg troede så jeg måske var gravid i december fordi jeg gik en uge over tid, men der var ingenting.. Så glemte vi det lidt igen

Så var jeg til tandlæge i februar, og på vej tilbage til toget, så pressede jeg lige på brysterne, fordi jeg syntes de var ømme, og så sagde det bare, hov hov hov hov hov, vent nu lige lidt!

Hoppede forbi apoteket, og købte en test, og så var der to små streger Købte to mere da jeg var hjemme i Haderslev, tog dem med det samme, og der var også to små streger på dem, også......... Ja, så var der sørme en baby på vej til os

Anmeld

14. maj 2012

Emily2012<3

Hansen1990 skriver:

Min kæreste og jeg var fra hinanden i en måneds tid dog sås vi..

Vi havde prøvet at blive gravide inden men det lykkedes ikke..

Jeg blev så gravid mens vi var fra hinanden og det tænkte jeg ikke over da min mens udeblev i nogle dage (som det har gjort maaaaaange gange)

Men jeg sad en dag og skrev med nogle tøser herinde fra i en fælles chat, og mens kæresten lavede mad så fik jeg pludselig bare SÅÅÅÅ meget halsbrand og begyndte at kunne mærke mine bryster RET meget.. 

Så jeg smuttede over og købte en test, og testede da jeg kom hjem.. Og BANG så var den positiv..

Anmeld

14. maj 2012

_-Kathrine-_

En aften da vi skulle i seng, lagde jeg mig på maven og undrede mig over at mine bryster var meget ømme, så overvejede lige at tage en test den næste morgen og den var positiv

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Zeus skriver:

Altså vi prøvede jo som sådan med Cajsa, men lod det være op til tilfældighederne.. Dvs. jeg prøvede ikke på at beregne ægløsning eller lign, jeg stoppede bare med præventionen..

Jeg troede så jeg måske var gravid i december fordi jeg gik en uge over tid, men der var ingenting.. Så glemte vi det lidt igen

Så var jeg til tandlæge i februar, og på vej tilbage til toget, så pressede jeg lige på brysterne, fordi jeg syntes de var ømme, og så sagde det bare, hov hov hov hov hov, vent nu lige lidt!

Hoppede forbi apoteket, og købte en test, og så var der to små streger Købte to mere da jeg var hjemme i Haderslev, tog dem med det samme, og der var også to små streger på dem, også......... Ja, så var der sørme en baby på vej til os

hvor langt var du henne da du opdagede det så..og var dine bryster blevet større eller bar ømme?

Anmeld

14. maj 2012

1990h

_-Kathrine-_ skriver:

En aften da vi skulle i seng, lagde jeg mig på maven og undrede mig over at mine bryster var meget ømme, så overvejede lige at tage en test den næste morgen og den var positiv

hvor langt viste det sig du var henne der så`?

Anmeld

14. maj 2012

Zeus

Hansen1990 skriver:

hvor langt var du henne da du opdagede det så..og var dine bryster blevet større eller bar ømme?

Jeg var ikke gået over tid endnu, så har været 3+et eller andet

Og de var bare ømme lige i starten, de voksede først da jeg var et par uger længere henne.. De var faktisk sådan, at jeg kun kunne stå med ryggen til bruseren, fordi det gjorde ondt når jeg stod med ansiget (brystet) mod vandstrålerne

Anmeld

14. maj 2012

lycly

Jeg havde ingen symptomer. Og min menstruation er tit uregelmæssig, og har tit oplevet at den har været forsinket men lige netop ved den menstruation hvor jeg var gravid, der VIDSTE jeg bare, at jeg var gravid. Jeg kunne fornemme det. Meget mærkeligt

Anmeld

14. maj 2012

_-Kathrine-_

Hansen1990 skriver:

hvor langt viste det sig du var henne der så`?

Omkring de 3+5/6 stykker

Anmeld

14. maj 2012

1990h

Zeus skriver:

Jeg var ikke gået over tid endnu, så har været 3+et eller andet

Og de var bare ømme lige i starten, de voksede først da jeg var et par uger længere henne.. De var faktisk sådan, at jeg kun kunne stå med ryggen til bruseren, fordi det gjorde ondt når jeg stod med ansiget (brystet) mod vandstrålerne

så må man sige der var lidt tidlige symptomer..hehe eeej hvor irriterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.