35+0... Og har det ikke ret godt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Darling<3

Godt nyt fra mig

Der var intet galt, hverken med mig eller Lille.. Jeg fik kørt en kurve og fik tjekket min urin , der kunne nemlig være tale om blærebetændelsr - men også her var alt fint

TS - ring hellere en gang for meget, end en for lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Godt nyt fra mig

Der var intet galt, hverken med mig eller Lille.. Jeg fik kørt en kurve og fik tjekket min urin , der kunne nemlig være tale om blærebetændelsr - men også her var alt fint

Det var godt !!'

Anmeld

14. maj 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Faith skriver:

Jeg er 35+0 i dag og har simpelthen så ondt

Smerten sidder helt nede ved skambenet, men egentlig osse i resten af maven. Føler seriøst han er på vej ud

Om aftenen især, strammer maven fuldstændig til og jeg får nogle rigtig trælse jag. De sidste to aftener er jeg gået i seng med tanken om at jeg ville føde i løbet af natten.

Synes ik det ser ud til at maven er sunket endnu. Men ved ik helt hvordan det skal se ud, for nåede ikke at opleve at den sank med tvillingerne. Fødte dem i 33+3 uden noget forvarsel andet end veer om morgenen hvor de er født om aftenen.

Er bekymret og ked af det.

Nogen der har oplevet noget lignende, og hvordan endte det?

Jeg er ca. 34 uger henne og jeg har det på præcis samme måde. Jeg tror bare at der er fordi baby efterhånden fylder det hele og presser sig længere og længere ned....

Anmeld

14. maj 2012

Faith

Darling<3 skriver:

Godt nyt fra mig

Ih det er jeg glad for at høre!

Det beroliger mig rigtig meget.

Anmeld

14. maj 2012

Faith

SØS skriver:

Jeg er ca. 34 uger henne og jeg har det på præcis samme måde. Jeg tror bare at der er fordi baby efterhånden fylder det hele og presser sig længere og længere ned....

Tror du har ret... Jeg føler i hvert fald der er ben og arme overalt derinde!

Anmeld

14. maj 2012

ulleby

Faith skriver:

Jeg er 35+0 i dag og har simpelthen så ondt

Smerten sidder helt nede ved skambenet, men egentlig osse i resten af maven. Føler seriøst han er på vej ud

Om aftenen især, strammer maven fuldstændig til og jeg får nogle rigtig trælse jag. De sidste to aftener er jeg gået i seng med tanken om at jeg ville føde i løbet af natten.

Synes ik det ser ud til at maven er sunket endnu. Men ved ik helt hvordan det skal se ud, for nåede ikke at opleve at den sank med tvillingerne. Fødte dem i 33+3 uden noget forvarsel andet end veer om morgenen hvor de er født om aftenen.

Er bekymret og ked af det.

Nogen der har oplevet noget lignende, og hvordan endte det?

til dig - håber alt nok skal gå godt søde! 

Anmeld

15. maj 2012

Faith

ulleby skriver:

til dig - håber alt nok skal gå godt søde! 

Tak søde

Var til skanning i dag og alt er som det skal være

Grunden til smerterne er fordi han har sat sig fast med hovedet og simpelthen står og presser. Han er klar til at komme ud. Han vejer ca 2600 g nu, så han fylder jo osse godt derinde.

Jeg havde en anelse pletblødning i morges, men har ikke set noget siden, så mon ik det er falsk alarm. Håber han bliver derinde et par uger endnu.

Tak for alle jeres svar i tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.